POTRAŽITE U ČLANCIMA ELLE

Unesite traženi pojam (Min. 3 znaka)

BEAUTY TALK

Drunk Elephant: sve što trebate znati o brendu koji je redefinirao značenje kozmetičkih proizvoda u modernoj eri

Paola Božiković

beauty beauty trend elle.hr drunkelephant
Drunk Elephant: sve što trebate znati o brendu koji je redefinirao značenje kozmetičkih proizvoda u modernoj eri
© Photo by cottonbro studio Pexels

U živopisnom beauty svijetu, gdje svaki brend tvrdi da posjeduje čarobno rješenje, Drunk Elephant se ističe kao simbol autentičnosti i jednostavnosti. Osnovan 2012. godine od strane Tiffany Masterson iz Houstona brend je, redefinirajući način na koji pristupamo njezi kože, brzo postao poznato ime. 
 


Što je to što izdvaja Drunk Elephant od ostalih i zašto je već nekoliko godina za redom jedan od najprodavanijih kozmetičkih brendova u Sephori? - otkrivamo u nastavku.

Impresivna priča o uspjehu 

Ono što je najimpresivnije u cijeloj priču o uspjehu brenda je to što iza njega ne stoji nikakva poznata osoba ili kompanija koja bi mu u samom startu dala na značaju. Umjesto toga, osnivačica brenda je majka četvero djece, Tiffany Mastersonova, koja je potaknuta svojom osobnom borbom pronalaženja proizvoda za njegu kože, krenula u misiju razvoja linije proizvoda koja će odgovarati svim tipovima kože i dobnim skupinama.


Tako je nakon godina istraživanja pokrenula vlastiti brend koji (ako doslovno prevedemo na hrvatski) nosi naziv „Pijani Slon“. Složite ćete se kako je ovo ime dosta neuobičajeno za kozmetički brend, ali s obzirom na njegov uspjeh, metoda „što misterioznije to bolje“ očito pali. Glavni krivac za naziv brenda je ulje marule koje se nalazi u svim proizvodima brenda, a prema mitu, upravo fermentirani plodovi marule, opijaju slonove. Iako National Geographic tvrdi kako je ovaj mit stvoren od strane turističke industrije radi postizanja što većeg profita na safarijima, moramo priznati kako je odabir imena "Drunk Elephant" dobar marketinški potez. Cijeloj priči pridonosi i činjenica da brend (barem tako tvrdi), svake godine donira određeni iznos za ugrožene slonove. 

 „Sumnjivih šest“

Cijela filozofija brenda vrti se oko izbjegavanja šest sastojaka, za koje Tiffany tvrdi da su glavni razlog problema s kožom. Ove je sastojke nazvala „sumnjivih šest“, a među njima su eterična ulja, alkohol, silikoni, kemijski filteri za sunce, mirisi i bojila, te natrijev lauret sulfat (SLS). Njezina je filozofija jasna - uključiti moćne aktivne sastojke, a izostaviti „sumnjivih šest“.
 
„Kada sam kreirala Drunk Elephant, izdvojila sam najučinkovitije sastojke — i sintetičke i prirodne — koji izravno pogoduju zdravlju kože. Proizvode sam formulirala s visokim postotkom aktivnih sastojaka - ugodnim pH razinama i pobrinula se da koža sve sastojke prepozna i lako upije. Rutina je dobra onoliko koliko je dobar njen najgori proizvod, a proizvod je dobar onoliko koliko je dobar njegov najlošiji sastojak“- izjavila je Tiffany za službenu stranicu brenda. 


 Za razliku od mnogih konkurenata koji potrošače zatrpavaju raznolikim opcijama, Drunk Elephant je lansiran s konkretnim nizom od samo šest osnovnih proizvoda. Ovaj minimalistički pristup ne samo da pojednostavljuje rutinu njege kože, već osigurava pažljivo formulirane proizvode koji daju maksimalnu korist. Iako se Drunk Elephant ne reklamira kao potpuno "prirodan", stavlja veliku važnost na čiste, netoksične formulacije pa je tako siguran i učinkovit za sve tipove kože.

Prednosti i mane izravne komunikacije s potrošačima 

U marketinškom okruženju u kojem dominiraju preporuke influencera i plaćene promocije, Drunk Elephant je krenuo drugim putem. Brend je kao najmoćniji marketinški alat uzeo autentične, spontane preporuke zadovoljnih kupaca, čime je izgradio vjernu zajednicu koja je postala njegov najučinkovitiji ambasador. To je postigao putem platformi poput Instagrama, na kojem (preko opcije komentiranja) sudjeluje u razgovorima s publikom i prihvaća njene savjete za unaprjeđenje svojih proizvoda na temelju želja i potreba kupaca. 
 
Međutim, iako se ovakav način komunikacije čini idealan, prema beauty stručnjakinji Cassandri Bankson, Drunk Elephant je često ulazio u žustre rasprave na društvenim mrežama s vlastitim kupcima. Kritike i iskustva kupaca, nekoliko puta su dočekani obrambenim stavom, a kako Cassandra navodi, brend je sklon i brisanju negativnih komentara. Ovakav pristup izaziva kontroverze i razočaranje kod kupaca, a sve ovo zajedno stvara sliku brenda koji možda nije potpuno transparentan ni sklon suradnji s vlastitom zajednicom kupaca.

Prepoznatljivo pakiranje

Velikoj popularnosti brenda pridonosi i prepoznatljivo pakiranje zbog kojeg je brend 2021. osvojio nagradu 'Beauty Company of the Year: Excellence in Packaging'. Jarka boja postala je ključni dio identiteta brenda, reflektirajući ozbiljnost u pristupu njezi kože, ali isto tako i razigranost, koja nije uobičajena kod brendova čiji se najjeftiniji proizvod ne može pronaći po cijeni nižoj od 30 eura. Inovativna pumpica kao i prepoznatljivi logotip, također su izdvojili brend i pomogli mu da postane značajan na društvenim mrežama, a posebnu TikToku.


 Drunk Elephant je prije tri godine prodan Shiseidou, nakon čega je proširio svoju ponudu na područje njege kose i tijela, te predstavio nove linije za probu proizvoda. Svi ovi proizvodi slijede isti šareni pristup pakiranju kao i proizvodi za njegu kože. Također, primjetan je napredak i u smislu održive ambalaže, a prema riječima osnivačice Tiffany Masterson, prioritet joj je bila evolucija pakiranja prema potpuno reciklabilnim i održivim rješenjima. U 2020. godini to je postalo moguće, ali kako bi se zadržao inovativni dojam, morali su posegnuti za prilagođenim rješenjima. Drunk Elephant je definitivno redefinirao značenje brenda ljepote u modernoj eri, a po svemu navedenom, to će nastaviti raditi još dugi niz godina.

U nastavku vam donosimo nekoliko najpoznatijih proizvoda brenda:

Klarna. - Drunk Elephant D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops
Klarna. - Drunk Elephant B-Hydra Intensive Hydration Serum
Klarna. - Drunk Elephant Lala Retro Whipped Cream
Klarna. - Drunk Elephant Protini Powerpeptide Resurfacing Serum
Klarna. - Drunk Elephant No. 9 Beste Jelly Cleanser

TRENDING

BB kreme koje mogu zamijeniti bilo koji puder
1

BB kreme koje mogu zamijeniti bilo koji puder

BB kreme koje mogu zamijeniti bilo koji puder

Tihi luksuz na noktima: Čoko manikura kao najveći hit jeseni
2

Tihi luksuz na noktima: Čoko manikura kao najveći hit jeseni

Tihi luksuz na noktima: Čoko manikura kao najveći hit jeseni

Dezodorans uz koji smo 72 sata bez brige i kompromisa
3

Dezodorans uz koji smo 72 sata bez brige i kompromisa

Dezodorans uz koji smo 72 sata bez brige i kompromisa

Najbolji regeneratori za kosu sjajnu kao iz salona
4

Najbolji regeneratori za kosu sjajnu kao iz salona

Najbolji regeneratori za kosu sjajnu kao iz salona

Želite imati čvrsto tijelo poput Margot Robbie? Njezin osobni trener otkrio je 'Barbie' plan tjelovježbe
5

Želite imati čvrsto tijelo poput Margot Robbie? Njezin osobni trener otkrio je 'Barbie' plan tjelovježbe

Želite imati čvrsto tijelo poput Margot Robbie? Njezin osobni trener otkrio je 'Barbie' plan tjelovježbe

Kod sljedećeg posjeta salonu, tražimo jednu od ovih sedam najtraženijih manikura za novu sezonu
6

Kod sljedećeg posjeta salonu, tražimo jednu od ovih sedam najtraženijih manikura za novu sezonu

Kod sljedećeg posjeta salonu, tražimo jednu od ovih sedam najtraženijih manikura za novu sezonu

Ovih parfemi iz Zare su odlične zamjene za skupocjene mirise
7

Ovih parfemi iz Zare su odlične zamjene za skupocjene mirise

Ovih parfemi iz Zare su odlične zamjene za skupocjene mirise

'No mascara' trend - nova tehnika nanošenja maskare koja će vas oduševit
8

'No mascara' trend - nova tehnika nanošenja maskare koja će vas oduševit

'No mascara' trend - nova tehnika nanošenja maskare koja će vas oduševit

NE PROPUSTITE

Beauty hero sastojak: Što su ceramidi i kome su potrebni?

Beauty hero sastojak: Što su ceramidi i kome su potrebni?

Zimska njega

Teorija crnih noktiju: evo što trebate znati o ovom novom TikTok trendu

Teorija crnih noktiju: evo što trebate znati o ovom novom TikTok trendu

Statement look

Ovo je high street komad kojeg Kate Middleton obožava nositi

Ovo je high street komad kojeg Kate Middleton obožava nositi

KRALJICA MODNE HARMONIJE

Magični svijet pića: donosimo vam dva jesenska favorita

Magični svijet pića: donosimo vam dva jesenska favorita

HEDONIZAM

Must have sezone: Izabrali smo 6 laganih jakni za jesen

Must have sezone: Izabrali smo 6 laganih jakni za jesen

FUNKCIONALNOST I STIL

Celebrityji već imaju maske za Halloween, a ovo su neke od najboljih koje smo vidjeli

Celebrityji već imaju maske za Halloween, a ovo su neke od najboljih koje smo vidjeli

Top izdanja

Lekcije o prijateljstvu i ljubavi koje smo naučili od Chandlera Binga

Lekcije o prijateljstvu i ljubavi koje smo naučili od Chandlera Binga

Matthew Perry

Znate li koja je razlika između dezodoransa i antiperspiranta?

Znate li koja je razlika između dezodoransa i antiperspiranta?

Beauty memo

Attention

Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!

Nemam više od 18 godina