Predstavljena je nova kampanja poznatog švedskog brenda Acne Studios u kojoj je novo zaštitno lice reality TV zvijezda i poduzetnica Kylie Jenner. Nova kampanja, na iznenađenje mnogih, prikazuje Kylie kao nikad prije - oslobođenu glamura i svedenu na osnovne komade trapera.
Fotografirana od strane talentirane Carlijn Jacobs, kampanja donosi set fotografija koje istražuju različite dimenzije Kylienog identiteta. Jacobs je kroz prizore duplikata Kylie u tjelesnom sukobu ili senzualnom zagrljaju, istaknula slavlje individualnosti, samopouzdanja i odvažnosti.
Acne Studios, poznat po svojoj upotrebi trapera, ovom kampanjom prenosi osjećaje buntovnosti i praktičnosti koji su oduvijek privlačili kreativnog direktora Jonnyja Johanssona. Denim je postao zaštitni znak brenda još od 1996. godine, a poboljšanje njegove kvalitete i dizajna su iz godine u godinu primarni cilj brenda.
Na nedavnoj Acne Studios reviji za proljeće/ljeto 2023. u Parizu, Kylie Jenner je istaknula kako joj je denim kampanja jedna od najdražih koje je snimila."Volim prirodan odnos koji sam izgradila s Acne Studios. Oduvijek sam bila obožavateljica brenda i nosila sam njihove proizvode tijekom proteklih godina. Sviđa mi se što sam radila s Carlinom i cijenim jednostavnost slika. Snage imaju u svojoj iskrenosti”- izjavila je Kylie.
Nova kampanja postavlja Kylie Jenner u svjetlo u kojem je rijetko viđamo, pokazujući njezinu ranjivu i snažnu stranu. Sa svojim odmakom od glamura i usmjeravanjem prema autentičnosti, Jenner je još jednom pokazala svoju sposobnost da se transformira i inspirira svoju publiku.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!