Kolekcija za jesen/zimu dizajnerice Marije Kulusic dobila je svoje kreativne vizuale.
Sjajnom kampanjom dizajnerica koja se kroz rad zalaže za modnu održivost predstavila je novu kolekciju kaputa, haljina i komada od vune. Kroz kolekciju se provlače apstraktni elementi poput lijevanja boje na tkaninu koje rezultira različitim oblicimaa, a samo polazište nalazi se u slikarskoj tehnici Helen Frankenthaler, jednoj od predvodnica apstraktnog ekspresionizma. Vunena pređa je također oblikovana u pomalo nepravilnim oblicima, kao da je nagužvana na određenim mjestima.
"Za samu kampanju sam odabrala prostor gradske knjižnice jer sam se u posljednjih godinu dana vratila čitanju, slično tako zamišljam i ženu koja nosi moj brend, kako između svojih obaveza ipak nalazi vrijeme za sebe, u ovom slučaju kroz knjigu.“, komentirala je dizajnerica.
Na kampanji je radio tim s kojim Marija dugo surađuje: fotografije je snimio Denis Butorac, a make-up je djelo Petre Sever. Stilistica kampanje bila je Katerina Poloz, a u ulozi modela Ana iz Faith Model Management modne agencije.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!