adidas Brand Concept Store u Mall of Split postao je u središnje mjesto okupljanja svih onih koji znaju prepoznati dobru vibru, autentičan stil i besprijekornu zabavu. adidas Warm Up party nadmašio je sva očekivanja i još jednom potvrdio status najpoželjnijeg mjesta uoči najvećeg glazbenog događaja ljeta – ULTRA Europe festivala.
Warm Up u adidas stilu
Već od samog početka, atmosfera je bila prožeta vrhunskom energijom, glazbom i dobrim raspoloženjem. DJ pult preuzeo je Joe2Shine, jedno od najprepoznatljivijih imena domaće elektronske scene, koji ove godine obilježava deset godina nastupa na ULTRA Europe.
Uoči svog premijernog nastupa na main stageu festivala, okupljenima u adidas Warm Up Partyju priredio je ekskluzivni glazbeni sneak peek. Njegov prepoznatljivi miks house i tech zvuka savršeno je postavio ton cijelog događanja, te je potaknuo sve posjetitelje da zaborave na svakodnevicu i prepuste se ULTRA Europe ritmu.
Sve prisutne su dodatno rasplesali posebni gosti i vrsni plesači Antonio Knežević i Helena Janjušević, koje je oduševio set DJ-a Joe2Shinea, ali i The Original kolekcija koja se mogla razgledati u adidas Brand Concept Store u Mall of Split.
‘’Atmosfera je odlična, ništa manje nisam ni očekivao! adidas zaista zna kako napraviti super party, a ovaj Warm Up pred Ultra Europe festival je savršen pogodak. Odličan početak lude zabave koja uvijek obilježi ljeto u Splitu, a Joe2Shine je stvarno top, jedva čekam čuti i njegov set na ULTRA Europe’’, rekao nam je na licu mjesta Antonio, koji je među prvima isprobao jedinstveni adidas Ink Lab kutak na kojem su svi prisutni mogli napraviti privremenu tetovažu inspiriranu adidas Originals ikonografijom i estetikom.
‘’Obožavam kad se spoje dobra vibra, glazba i moda, a adidas Warm Up party imao je sve to! Uz Joe2Shinea i dobru ekipu, atmosfera je bila baš Original. Vidimo se na flooru!"’’, rekla nam je Helena Janjušević, koju je DJ setodmah potaknuo na plesne korake.
Uz to, svi koji su prisustvovali Warm Up Partyju imali su mogućnost osigurati voucher od 20% popusta na kolekciju, a besplatna pića, odlična selekcija glazbe i modna inspiracija The Original kolekcije učinili su ovo događanje nezaobilaznim mjestom za sve koji su htjeli započeti ULTRA Europe vikend na pravi način.
The Original atmosfera
Jedna od glavnih zvijezda Warm Up Partyja u Mall of Splitu je bila i adidas The Original kolekcija.
U srcu kolekcije nalazi se snažna ideja: revolucija počinje s jednim. Jednim korakom, jednim izborom, jednim stavom. Upravo to simboliziraju tri legendarne siluete koje su nosile tisuće diljem svijeta i oblikovale stil kroz desetljeća – Superstar, Handball Spezial i Samba OG - od kojih su upravo Superstar bile prvi superstar u Mall of Split.
Ove tenisice nisu samo obuća, nego su postale pravi manifest originalnosti, dio kulturne povijesti koja nadilazi trendove. adidas ih ponovno stavlja u središte modne pozornosti, ali s pogledom prema naprijed, uz modernizirane linije i svjež identitet koji slavi autentičnost i individualnost.
Vizualni identitet kampanje za kolekciju potpisuje cijenjeni redatelj Thibaut Grevet, poznat po radu koji se nalazi u srcu središta sporta, mode i glazbe, baš poput samog brenda adidas. Kroz njegov objektiv, “The Original” postaje više od kolekcije – postaje poziv na izražavanje, stvaranje i mijenjanje svijeta kroz vlastiti stil - a to su prepoznali i naši plesači.
‘’Kako bez dobrih tenisica ne mogu zamisliti dobar izlazak, oduševila sam se novim Superstar iz The Original kolekcije! Isprobala sam ih i odmah uzela par! Savršen su spoj udobnosti i stila za ULTRA Europe’’, oduševljeno nam je rekla Helena.
Dodatnu inspiraciju za sve ljetne stylinge su Antonio i Helena pronašli u najvećem broju Ellea do sada.
Kako ljetni broj Ellea na svojih 276 stranica slavi tijelo i sve njegove mogućnosti, a na naslovnici ima genijalnu plesačicu Lindu Tarnovski, postao je jedna od referentnih točaka događaja za sve koji su poželjeli zaplesati sa dobrim stilom i kvalitetnim sadržajem.
Ovako dobra, rasplesana, urbana atmosfera i The Original kolekcija je Antonija navela na dodavanje još jednih kultnih tenisica u svoju kolekciju, ‘’Moj outfit za Ultra Europe? Već sam ga osmislio, no adidas Originals kolekcija me zadivila. Sigurno ću u sve uklopiti nove Superstar tenisice iz The Original kolekcije, jednostavno su ikonične.’’ Mnogi drugi su se poveli istim primjerom, te su ekskluzivno u Mall Of Split, na sam dan ovog jedinstvenog događaja, postali prvi vlasnici Superstar tenisica iz The Original kolekcije u Hrvatskoj.
Spoj glazbe i urbane kulture u srcu suradnje
Ovo je druga godina suradnje između dvije ikone koje oblikuju suvremenu kulturu i postavljaju trendove - adidasa i ULTRA Europe. Energija ove suradnje bila je prisutna na svakom koraku, a atmosfera cijelog dana nije pala!
Ova odlična suradnja bila je vidljiva i u obliku odlične shopping torbe koju su dobili svi posjetitelji koji su oduševljeno kupovali The Original izdanje Superstar tenisica koje su trenutačno dostupne jedino u Mall of Split!
Dodatnu modnu inspiraciju su svi pronašli u bezvremenskim izdanjima Elle Hrvatska, a mnogi su reagirali s oduševljenjem kada su tijekom kupnje nove The Original kolekcije dobili svoj primjerak Ellea kao poklon iznenađenja.
Inspirirani, dobro raspoloženi i prije svega odlično modno opremljeni Superstar tenisicama, zaputit ćemo se na sve večeri ULTRA Europe i još se jednom prisjetiti zašto je Split the ljetna destinacija za sve željne dobre zabave! Ipak, bez adidas Warm Up Partyja, ništa ne bi bilo isto, niti upola zabavno!