Ladies first
answear //

Ladies first

Kampanja LADIES FIRST ne samo da podsjeća na ovo pitanje, već i inspirira na djelovanje, ističući važnost edukacije i otvorene rasprave o ovom problemu. 

„Prava promjena počinje s malim koracima, a svaki korak nas približava cilju jednakosti“, izjavila je Sandra Gašparić Zoković, Country Managerica za Answear.

Ladies first
answear //

Ladies first

U razdoblju od 27. veljače do 10. ožujka, Answear će nuditi 23 posto popusta na ženske i dječje kolekcije, dok će muški proizvodi biti sniženi za 10 posto. Ovaj simbolični iznos od 13 posto odražava stvarnu razliku u plaćama između spolova koja još uvijek postoji u Hrvatskoj i Europi.

„Ova kampanja nije samo prilika za kupovinu, već i povod za otvaranje važne rasprave o nejednakostima koje svakodnevno utječu na živote žena“, dodala je Gašparić Zoković.

Iako se proces izjednačavanja plaća za žene i muškarce odvija sporo, to ne znači da nije vrijeme za promjene. Prema novim regulativama Europske unije, od 2026. godine poslodavci će biti obvezni izvještavati o razlici u plaćama između žena i muškaraca. Tvrtke s više od 250 zaposlenih izvještavat će jednom godišnje, dok će manje tvrtke (od 50 do 249 zaposlenih) izvještavati svake tri godine. Cilj ovih regulativa je povećati transparentnost plaća i učinkovito se boriti protiv rodne diskriminacije. Iako su ove promjene nesumnjivo korak u pravom smjeru, s obzirom na trenutačnu stopu promjena, još uvijek je dug put pred nama do potpune jednakosti.

Ladies first
answear //

Ladies first

Zajednički napori ključni su za ubrzanje promjena prema potpunoj jednakosti. 

„Zakon nam može pomoći, ali istinska jednakost zahtijeva promjene u svijesti i postupcima svih nas“, zaključila je Country Managerica za Answear. Sudjelovanjem u kampanji LADIES FIRST, Answear poziva sve da doprinesu stvaranju pravednijeg društva.

Moda