Počela je treća sezona kultne serije Bijeli Lotos. Dok i dalje skupljamo dojmove o prvoj epizodi koju smo imali priliku premijerno pogledati, jedna od stvari koje smo uočili u novom tajlandskom resortu naših protagonista je dobar broj prepoznatljivih modnih komada. Od klasičnih Gucci torbica do total outfita viđenih na prošlogodišnjim revijama brenda Zegna, a izgleda da je ovaj monumentalni događaj u pop kulturi zaokupio maštu cijele modne industrije.
Bijeli Lotos je fenomen koji potpisuje Mike White, genijalni producent i redatelj koji se ovom serijom upisao u anale pop kulture. Kako je nekoliko puta izjavio, Bijeli Lotos kroz svoje sezone propituje sedam smrtnih grijeha, no jedna je zajednička točka svim likovima u seriji - rastrošnost i pretjerani luksuz.
Prisjetimo li se samo druge sezone i nekoliko scena u trgovinama luksuzne mode u Taormini, jasno je kako se u Bijelom Lotosu za modu nikada ne pita cijena. Ipak, daleko je to od onog tradicionalnog tihog luksuza, a u drugoj sezoni se pojavila i trgovina talijanskog brenda Liu Jo, kojem je tijekom prikazivanja druge sezone naglo porasla popularnost u SAD-u i šire. Do te mjere da su vlasnici brenda ozbiljno počeli razmišljati o jačem širenju brenda na Američko tržište, što im je zatim i uspjelo.
Nije to ni prva, ni posljednja priča o modi koja je svoj uspjeh pronašla zbog uspjeha serije u kojoj se pronađu primamljivi modni komadi. Cijela serija Seks i grad je gotovo temeljena na tome, kao i kultni filmovi poput Vrag nosi Pradu, Tajni snovi jedne šopingholičarke i slično. No film ili serija ne moraju biti nužno modne tematike kako bi stvorili čitave trendove. Prisjetimo se samo Challengers press turneje s kojom su Zendaya i većinom Loewe lansirali čitav tenniscore trend.
Nezaboravna je i Successions drama oko Burberry torbice, scena koja je postala gotovo sveto pismo svim sljedbenicima tihog luksuza i minimalizma. Svi smo se u jednom trenutku šminkali kao Cassie i Maddy iz serije Euforija, a ‘’skidali’’ su se i njihovi total lookovi koji su bili sve, samo ne primjereni za (čak i onu fiktivnu) srednju školu.
Da se moda i pop kultura vole nije nikakva tajna. Kao što su u sedamdesetima James Bond filmovi postali interesantni automobilskoj industriji i industriji luksuznih satova, tako je i moda, kroz velika vrata, ušla na veliko platno uz Giorgija Armanija. Njegova meko krojena odijela, poput onih u filmovima Američki žigolo i orijentalni glamur u filmu Čaj u Sahari su ga odavno stavili na sam tron kretanja po tankoj granici suvremene mode i filma.
Osim toga, Armaniju dugujemo i ono ambasadorsko odijevanje filmskih zvijezda za crvene tepihe i šire, model koji danas slijedi čitava modna industrija.
Treća sezona Bijelog Lotosa je već zavladala modom, a prikazivanje je tek počelo. U H&M već 20. veljače stiže kolekcija inspirirana estetikom nove sezone, prepuna floralnih motiva i ležernih silueta, spremnih za prvi let na Tajland. Sigurni smo kako će i ostatak brze i luksuzne mode pratiti tempo kultne serije, a proljeće i ljeto definitivno provodimo u orijentalnoj modi.
Kako smo predvidjeli krajem prošle godine, većina kraćih i intenzivnih trendova će se temeljiti na potresima i fenomenima iz svijeta pop kulture. Izgleda da je Bijeli Lotos prvi od mnogih, takvih trenutaka.