Pamela Anderson je prva na liniji obrane naše kože. Glumica i ikona pop kulture je 2023. odlučila u potpunosti izbaciti dekorativnu kozmetiku iz svog života, na tragu Alicije Keys i drugih žena koje su teror ljepote odlučile pretvoriti u uživanje i jednostavnu brigu o svojoj koži bez obzira na nesavršenosti.
Upravo je s tom filozofijom utemeljen njen brend Sonsie, clean beauty brend koji u svojoj ponudi ima nekoliko odličnih proizvoda za bogatu njegu i očuvanje zdravlja kože. Brend kao takav ne nudi velika ili nedostižna obećanja, već se temelji na prirodnim sastojcima koji pašu apsolutno svakom tipu kože.
U intervjuu za američki ELLE, Pamela Anderson je izjavila kako je njenoj dosadašnjoj liniji proizvoda nedostajao čistač. Upravo je taj novi Cleaning Mousse potencijalno naš hero proizvod za ovu i sve naredne sezone. ‘’To je moja "šminka". Čistač je bio potreban da zaokruži priču. Dodala sam mu malo posebnosti s esencijom ruže. Kad sam kod kuće, svoj dan započinjem u vrtu s ružama, a zatim idem u laganu šetnju. Pišem dnevnik. Stvarno sam željela donijeti taj jutarnji miris ruže. To je bio moj mali potpis’’, izjavila je Anderson.
Cleaning Mousse, koji je dostupan putem njene internetske trgovine ua 38 dolara, nježno čisti bez isušivanja i ostavlja kožu hidratiziranom i mekom. Štiti kožu od utjecaja iz okoline, a uz to umiruje sve tipove kože i smanjuje crvenilo kod osjetljive kože.
Cleaning Mousse je, poput svih njenih proizvoda, pakiran održivo. Kao i svi njeni proizvodi posjeduje certifikat "plastic negative" od rePurpose Global, što znači da Sonsie surađuje s rePurpose Global kako bi uklonio i reciklirao dvostruko više plastike koja bi u suprotnom završila u prirodi.