‘’Ljeto budućnosti, prikazano kroz fantastičnu Fendi prizmu s potpisom Silvije Venturini Fendi’’, jedini je opis kolekcije slavne rimske kuće za proljeće iduće godine.
Kolekcija se smjestila negdje na tromeđi talijanskog snobizma, uzdignutih jednostavnih komada i sudaranja prošlosti i budućnosti. No, bila je daleko od koncepata tihog luksuza i još jedne u nizu Fendi kolekcija koje spas traže u trendovima koji su već na izmaku.
Ako je prva ženska kolekcija na kojoj je Venturini Fendi radila, ona za jesen ove godine, bila hommage Lagerfeldu i njenom donedavnom kolegi Kimu Jonesu, ovdje se u potpunosti posjećuje vlastitoj viziji kuće koju je osnovala njena baka prije više od 100 godina.
Ako ste u posljednjem desetljeću uhvatili barem jednu mušku Fendi kolekciju, znate da je Silvia prikriveni futurist s vrlo utilitarističkim pogledom na odjeću. Nigdje to nije bilo vidljivije nego u zabavnom načinu zatvaranja sakoa, s pločicama intenzivne boje.
Laserski izrezani motivi cvjetova, kao i trompe l’oeil printevi asimetričnih točkica na komadima koji dnevne i sportske komade obogaćuju dragocjenim materijalima poput svile nam daje blagu mod estetiku. Odnosno, ovako bi izgledao futurizam šezdesetih da se održao kao relevantan trend kroz sve ove godine.
Večernji je neočekivani dio kolekcije u kojem Silvia također briljira, s plisiranim detaljima i ombre efektom uzrokovanim sudaranjem više boja i materijala u jednom komadu.
Iako je LVMH otvoreno rekao kako nakon Kima Jonesa traži novog kreativnog direktora, nakon dvije uspješne kolekcije Silvije Venturini Fendi, vjerujem da ta potraga nema logike u kreativnom i vizualnom smislu.
Venturini Fendi bi jedino mogla potražiti pomoć u smislu dizajnera koji će uz nju produbiti viziju brenda, nešto na principu Prade i Simonsa. Svi ostali scenariji, u kojem se nju udaljava od ovih pozicija, bi bio poraz za Fendi.