launchmetrics //

Silvia Venturini Fendi odlučila je 100 obljetnicu brenda učiniti pravim emotivnim putovanjem. Njezini unuci, Tazio i Dardo, otvorili su reviju odjeveni u replike outfita koje je ona nosila 1966. godine na svojoj prvoj Fendi reviji. No, dok su generacijske poveznice i osobni momenti dali emotivnu dubinu kolekciji, torbe su bile ključni elementi koji su definirali estetiku sezone.

launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //

Torbe u tvornici modne kuće Fendi oduvijek predstavljaju bezvremenski simbol luksuza. Od Baguette do Peekaboo, Silvia Venturini Fendi predstavila je nove interpretacije klasičnih modela igrajući se teksturama i materijalima kako bi stvorila torbe koje su istovremeno hommage prošlosti i vizija budućnosti.

launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //

Slavne Baguette torbe s bogatim izvezenim detaljima i shearlinga nosile su čak i lutke, a uz klasične modele, Silvia je predstavila i nekoliko novih torbi. Posebnu pažnju privukle su torbe strukturiranih oblika s naglašenim metalnim ručkama Mini torbice nosile su se kao dodaci na većim modelima, pružajući funkcionalnost i vizualni balans. Kroko-teksture, metalik finiši i neočekivane kombinacije boja od nježnih pastelnih tonova do dramatične crvene pokazali su kako Fendi nastavlja istraživati granice luksuza.

launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //

Silvia Venturini Fendi ovom je kolekcijom još jednom dokazala da Fendi torbe nisu prolazni trend, već luksuzni predmeti s pričom. Možda će jednog dana upravo Tazio i Dardo reinterpretirati Fendijeve torbe za sljedećih 100 godina.

launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //

 

Moda