Aukcija kuće Julien’s pod nazivom „Bold Luxury: Bob Mackie, Stage Glamour & The Couture Edit”, održana u luksuznom ambijentu hotela The Peninsula Beverly Hills u Los Angelesu, postala je jedan od najupečatljivijih modnih događaja sezone. Cjelodnevna prodaja završila je s više od milijun dolara prihoda, znatno premašivši početne procjene.
U središtu interesa našle su se kreacije koje su nekoć nosile Sabrina Carpenter, princeza Diana, Britney Spears te članice K-pop grupe NewJeans, dok je snažan kolekcionarski štih dodatno podigao vrijednost arhivskih modela koje potpisuje Bob Mackie.
Najskuplji prodani komad večeri bio je Atelier Versace večernji komplet u vlasništvu princeze Diane, koji je prodan za 89.600 dolara, gotovo trostruko više od početne procjene. Kupac je, prema riječima izvršnog direktora aukcijske kuće Martina Nolana, veliki kolekcionar memorabilija vezanih uz princezu.
Veliku pozornost izazvala je i kristalima ukrašena Bob Mackie haljina u kojoj je Sabrina Carpenter nastupila na svom debiju u Grand Ole Opryju. Haljina je prodana za čak 55.200 dolara, iako joj je početna procjena iznosila svega nekoliko tisuća. Zanimljivo, originalni dizajn nosila je Ann-Margret još 1970-ih.
Ni K-pop scena nije ostala po strani: dva seta svilenih hanbok kostima koje su nosile članice grupe NewJeans prodana su za 28.400 dolara, četiri puta više od procijenjene vrijednosti.
Posebno iznenađenje večeri bio je i kožni prsluk Britney Spears iz spota „Gimme More”, prodan za 19.200 dolara, što je višestruko nadmašilo očekivanja.
Još jedan povijesni trenutak obilježio je scenski kostim koji je Bob Mackie dizajnirao za Cher 1978. godine, prodan za 57.600 dolara, dok su se među ponudom našli i komadi povezani s imenima poput Tine Turner, Beyoncé, Madonne, Whitney Houston i Carol Burnett.
Većina licitiranja odvijala se online i telefonski, a aukcija je dodatno potvrdila rastući trend održive luksuzne mode, gdje arhivski komadi s pričom postaju istovremeno trendy i vrijedna investicija. Kako je zaključio Martin Nolan: „U digitalnom svijetu ljudi i dalje traže nešto stvarno, opipljivo. Ovi komadi nisu samo odjeća - oni su povijest, identitet i investicija”.