Pred H&M reviju sezone smo razgovarali s legendarnim imenima iz svijeta mode
H&M //

H&M je službeno preuzeo London i njegov dugoočekivani Tjedan mode. Osim što nas očekuje senzacionalna revija na kojoj će biti prikazane jesenske kolekcije H&M-a, H&M Studio i H&M Atelier, što će biti među prvim revijama u svijetu mode koje kombiniraju više linija u jedinstveni modni spektakl, dan smo počeli razgovorom s ikonama modnog svijeta.

Pred H&M reviju sezone smo razgovarali s legendarnim imenima iz svijeta mode
H&M //

The London Issue panel

H&M&180 event započeo je odličnim panelom na kojem su otvorene teme vezane za modu, medije i brending, a članovi panela su bila neka od najpoznatijih imena u povijesti mode. Sam panel je moderirao Edward Buchanan, američki dizajner koji je obilježio devedesete kada je postao prvi ikada kreativni direktor brenda Bottega Veneta.

Na pozornici se uz njega našla Susie Lau, ikona digitalnog modnog novinarstva i dugogodišnja suradnica Perfect Magazina, kao i Aidan Zamiri, redatelj i fotograf sa sjedištem u Londonu, čiji je vizionarski rad s umjetnicama poput Charli XCX, FKA twigs i Caroline Polachek redefinirao spoj mode i glazbe.

Pred H&M reviju sezone smo razgovarali s legendarnim imenima iz svijeta mode
H&M //

Pridružio im se i Jörgen Andersson, globalni voditelj brenda H&M-a, odgovoran za usmjeravanje jednog od najprepoznatljivijih modnih brendova u svijetu prema novim kulturnim prostorima, te Amelia Gray, manekenka i influencerica, koja donosi perspektivu nove generacije o stvaranju slike i identiteta.

Što je danas važno u modnoj komunikaciji?

Nakon što ih je predstavio, Edward Buchanan je odmah započeo raspravu o tome kako je modu bitno osloboditi, te naglasio kako H&M radi upravo to. Prema njemu, novi mediji donose i nove zahtjeve: “Storytelling i strategija, iznenađenje u komunikaciji – to su glavne smjernice novih medija”, rekao je, dodajući kako je u fokusu H&M-a upravo ideja oslobađanja mode i približavanja široj publici: “We liberate fashion.”

Susie Lau se nadovezala istaknuvši kako je njezin put u novinarstvo bio potpuno slučajan, ali i primjer toga kako su se mediji transformirali: počela je pisati još u djetinjstvu, a danas primjećuje da moda više nije vezana isključivo za velike modne prijestolnice. “Za mene nikad moda nije bila Big Four cities. Danas je nemoguće promatrati je samo kroz taj okvir. Kako će mladi dizajner iz Tokija inspirirati Pariz – to je pravo pitanje”, rekla je.

Pred H&M reviju sezone smo razgovarali s legendarnim imenima iz svijeta mode
H&M //

Susie Lau

Slično iskustvo imao je i Aidan Zamiri, koji je iz građevinskog dizajna prešao u svijet vizualnih priča. On je naglasio važnost publike u kreativnom procesu: “Moji radovi su moji sve dok nisu pred publikom, jer tada postaju i njihovi. Ne želim raditi umjetnost koja nije dio razgovora trenutačno.” Kao ključnu lekciju iz suradnje s Charli XCX, istaknuo je da “uspjeh nije samo vrhunska umjetnost već i način na koji publika komunicira.”

Na pitanje o tome prepoznaje li se uvijek odmah vrijednost nekog djela, Aidan je iskreno odgovorio: “Često ne. Ponekad tek nakon tri godine shvatim zašto sam nešto napravio. To je način kako rješavam sindrom previše informacija.” Sličan sentiment dijeli i Edward Buchanan, koji je na naše pitanje o komuniciranju vrijednosti od strane brendova rekao da je ‘’iskrenost najvažnija u tome svemu.’’

Amelia Gray u razgovor je unijela perspektivu nove generacije modela i influencera. Ispričala je koliko je put bio izazovan i koliko je upornosti trebalo: “Kada stvari ne idu dobro, znači da se nije trebalo dogoditi. Potrebno je stvoriti prostor za sebe, o tome se radi. Kucala sam na razna vrata, svašta sam pokušavala, nije mi uspijevalo... Ipak, kada pogledam unazad, ponosna sam na to gdje sam stigla. Ne vjerujem da sam već uspjela, jer nisam još gotova sa svojom karijerom.”

Digital kao oslobođenje

Jörgen Andersson je zaključio da moda danas mora nadilaziti samu odjeću i postati sredstvo razgovora: “Svaki brend mora misliti o digitalu kao pravom osloboditelju. On je krucijalan, posebno za razgovor s publikom koji otvara mogućnost za vezu.” Naglasio je i da se budućnost ne gradi na pukom stvaranju trendova, već na prodaji emocije i poticanju autentičnih razgovora.

U nastavku se otvorila i tema granica u digitalnoj komunikaciji. Susie Lau upozorila je na opasnost pretjeranog dijeljenja privatnih trenutaka: “Postoji trenutak kada overshareamo sebe i osobna iskustva na društvenim mrežama. Potrebno je postaviti granice. Najbolje kod platformi jest činjenica da se mogu koristiti za dobre stvari – za platformiranje onoga što je zaista važno. Ali svakako postoji trenutak kad moram odložiti mobitel i pogledati stvarne ljude na ulici.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli H&M (@hm)

Uvod u senzacionalnu noć

Inspirativan početak dana nas je ispunio energijom za večerašnju reviju, za koju smo sigurni da će biti pravi spektakl. Tri linije na jednoj pisti, brdo dobre mode i - sigurno - odličan afterparty u srcu Londona bit će savršeno otvaranje cijelog Tjedna mode u Londonu!

Moda