Jonathan Anderson
launchmetrics //

Jonathan Anderson

Ono što su razni modni entuzijasti nazivali ‘’najgore čuvanom tajnom u povijesti modne industrije’’ danas je postala i službena informacija. Jonathan Anderson je imenovan kreativnim direktorom ženske pret-a-porter i visoke mode za Dior, samo mjesec dana nakon što je došao na čelo muške sekcije brenda. Ovo označava i prekretnicu u velikoj povijesti brenda - Jonathan Anderson je prvi dizajner koji će nadgledati apsolutno sve procese u brendu, za što je prije bilo zaduženo dva ili više kreativna direktora.

Jonathan Anderson
launchmetrics //

Jonathan Anderson

U službenom priopćenju, Bernard Arnault, predsjednik LVMH-a, rekao je: „Jonathan Anderson jedan je od najvećih kreativnih talenata svoje generacije. Njegov neusporediv umjetnički potpis postaje ključan adut u pisanju novog poglavlja povijesti kuće Dior.”

Anderson je u priopćenju izjavio: „Nevjerojatna mi je čast dobiti priliku ujediniti Diorove ženske, muške i haute couture kolekcije pod jedinstvenom, kohezivnom vizijom. Instinktivno me vodi suosjećajan duh kuće, kakav je postavio sam Dior. Radujem se suradnji s legendarnim ateljeima kuće na oblikovanju sljedećeg poglavlja ove nevjerojatne priče. Iskreno zahvaljujem Bernardu i Delphine Arnault na ukazanom povjerenju i dugogodišnjoj podršci’’, dodao je dizajner, koji je ranije ove godine napustio svoju poziciju u Loeweu, gdje je kroz 11 godina brend pretvorio u jedan od najpopularnijih na modnoj sceni.

Jonathan Anderson
launchmetrics //

Jonathan Anderson

 

Novi Karl Lagerfeld

Ispred Jonathana Andersona nije jednostavan zadatak. Osim što mora ujediniti dva sektora brenda, koja su prije njega vodili Kim Jones i Maria Grazia Chiuri, Anderson postaje prvi dizajner u suvremenoj povijesti koji na godišnjoj razini mora proizvesti preko 10 kolekcija. Ovakav opseg posla jednog kreativnog direktora se nije dogodio od vremena Karla Lagerfelda u Chanelu i Fendiju.

Maria Grazia Chiuri
launchmetrics //

Maria Grazia Chiuri

kim jones
launchmetrics //

kim jones

U Dioru, Anderson će raditi na 10 kolekcija godišnje. To uključuje dvije kolekcije visoke mode godišnje, u siječnju i lipnju, uz 4 muške i 4 ženske kolekcije, u koje se ubrajaju i destinacijske cruise kolekcije, te capsule projekti. Uz to, Anderson i dalje vodi svoj vlastiti brend, J.W. Anderson, koji je također u vlasništvu LVMH-a. Tijekom jedne godine, Anderson za vlastiti brend prikazuje 6 jedinstvenih kolekcija, kao i dodatne dvije koje su namijenjene dugogodišnjoj suradnji s brendom UNIQLO. 

Jonathan Anderson
launchmetrics //

Jonathan Anderson

Situacija je to koja neodoljivo podsjeća na majstorstvo Karla Lagerfelda, ali i Johna Galliana, koji je također proizvodio preko 10 kolekcija godišnje za Dior i vlastiti brend. Dok je Andersonov talent neosporan, pitanje je koliko će dizajnera opteretiti ovakav način rada i može li itko to u današnjem vremenu uspješno izdržati. Možda se u međuvremenu izgubila pouka koju je moda izvukla iz vrlo javnog i katastrofalnog pucanja Johna Galliana zbog količine posla, o čemu je dizajner progovorio u svom prošlogodišnjem dokumentarnom filmu.

Moda