Matthieu Blazy
launchmetrics //

Matthieu Blazy

Nakon šest mjeseci bez kreativnog direktora, Chanel je imenovao novog: Matthieua Blazyja. Donedavno kreativni um iza Bottega Venete, Blazy bit će zadužen za svu modu, couture i dodatke u Chanelu te će stvarati 10 kolekcija godišnje. Svoju prvu kolekciju će predstaviti idućeg listopada tijekom Tjedna mode u Parizu.

Matthieu Blazy
launchmetrics //

Matthieu Blazy

Bruno Pavlovsky, predsjednik modnog sektora Chanela, je izjavio kako Blazyja na ovoj poziciji vidi dugoročno i kako su mnogi dizajneri talenti današnjice, a Blazyjevo vrijeme tek dolazi, prema New York Timesu. To je ujedno bio odgovor zašto Hedi Slimane, Jacquemus, Thom Browne i Marc Jacobs nisu izabrani za ovo prestižno mjesto, iako neki od njih imaju više ‘’hypea’’ ili industrijskog iskustva od Blazyja. Ipak, kako je i očekivano, Chanel ulaže dugoročno, u budućnost.

Matthieu Blazy
Launchmetrics //

Matthieu Blazy

Pod vodstvom Matthieua Blazyja, Bottega Veneta je redovno dobivala pohvale za neke od najboljih kolekcija u Milanu, dijelom zahvaljujući apsolutnim poštivanjem tradicionalne izrade, tehnikama trompe l’oeil i optičkim iluzijama, te koži koja izgleda kao traper, svila ili rafija. Bottega je postala jedno od rijetkih svijetlih točaka u grupaciji Keringa, krovne kompanije koja također posjeduje Gucci, Balenciagu, McQueena i Saint Laurent. Prema posljednjim izvješćima, Bottega je jedini modni brend u grupi čiji su prihodi rasli u trećem kvartalu 2024. godine. Izgleda da će taj maraton profitabilnosti nastaviti trčati netko drugi, prema posljednjim podacima Louise Trotter, a Blazy odlazi na najpoželjnije mjesto u cijeloj modnoj industriji. Jedva čekamo prve kolekcije!

Moda