Dolaskom nove sezone, mnogi se žele osloboditi zimskih odjevnih slojeva te obnoviti svoju garderobu stilovima koji naglašavaju njihovu jedinstvenost i pripremaju ih za dolazak toplijih dana.
U najnovijoj proljetno ljetnoj kampanji koju predstavlja Zalando, fanovi su pozvani u svijet profesionalnog nogometaša Real Madrida, Eduarda Camavinge, modela i glazbenice, Gabbriette, multi-instrumentalista i producenta, CKTRL-a, TikTok senzacije i modela, Alexe Consani, te producenta i kralja heklanja, Henrija Purnella.
Kampanja Moda po tvom ukusu nudi uvid u nevjerojatan svijet strasti ovih kreativaca te slavi jedinstvene značajke koje definiraju svaku osobu, istražujući kako naše osobne priče oblikuju naš stil i identitet. Evo ključnih modnih trendova SS24 i glavnih lica kampanje.
DARK ROMANTIKA
Inspirirana trendom goth djevojke koji dominira modnim pistama zadnje dvije sezone, Gabbriette utjelovljuje 'dark romantiku'. Estetika je oštra, ali s hiperženstvenim i romantičnim detaljima. Kako je prikazano u kampanji, izgled se može kreirati s topom na vezanje oko vrata i mini suknjom od lateksa uparenom s čizmama na platformu. Kad je riječ o dodacima, gomila srebrnog prstenja i par velikih srebrnih naušnica su šlag na torti svakog ljubitelja dark romantike.
BLOKECORE
Eduardo predstavlja 'blokecore', trend koji donosi sportsku odjeću u mainstream streetstyle. Ovaj izgled može se postići Nike dresom zataknutim u široke traperice i uparenim s robustnim tenisicama, idealno za neformalno druženje. S obzirom da je trend bio prisutan u kolekcijama mnogih dizajnera za SS24 i s nadolazećim Europskim prvenstvom u lipnju, ovaj opušteni stil osvojit će srca brojnih nogometnih fanova i modnih znalaca.
MODERNI ROMANTIZAM
Kombiniranjem laganih materijala, nježnih pastelnih boja i kontrastnih živopisnih boja, Henri predstavlja 'moderni romantizam', trend viđen kod dizajnera poput Aknavasa i Givenchyja u njihovim kolekcijama za SS24. Ovaj izgled može se postići s heklanim džemperom, svijetlim trapericama i tenisicama koje dodaju dašak boje i izazivaju neočekivani efekt. S porastom rodno neutralne mode, heklanje i prozirni materijali postaju ključni u muškoj modi za SS24.
NOVI MINIMALIZAM
Bez kompliciranog dizajna, uske odjeće i ne kombinirajući više od dvije boje – izgled CKTRL-a u kampanji je pod utjecajem njegovog monokromatskog stila i trenda tihog luksuza koji je dominirao SS24 pistama, s dizajnerima kao što su Ludovic de Saint Sernin koji su istaknuli ovaj trend u svojim kolekcijama. Za one koji se osjećaju povezanima s hladnim i smirenim pristupom 'novog minimalizma', ovu estetiku mogu postići s klasičnim, ali i sofisticiranim baznim komadima, kreirajući suptilne, ali premium siluete.