Moda i Eurovizija jednostavno idu ruku pod ruku. Zbog toga s nestrpljenjem očekujemo naše polufinale u kojem će Marko Bošnjak rasplesati Basel svojom pobjedničkom pjesmom Poison Cake, a još su nam veća očekivanja kada je u pitanju njegov outfit za najveću glazbenu pozornicu na svijetu.
Na Dori nas je već oduševio interesantnim odijelom s naglašenim ramenima i efektnim plaštem, djelom zagrebačkog dizajnera Bernarda Lelaka. S Bernardom smo razgovarali o kostimu na Dori, što je sve bila inspiracija iza njega, te što nas očekuje na Euroviziji!
Kako je došlo do suradnje s Markom? Jeste li surađivali ranije?
S Markom surađujem već par godina. Sve je krenulo kroz poznanstvo koje je preraslo u prijateljstvo, a na kraju smo počeli i surađivati. Naša prva suradnja bila je za jednu dodjelu nagrada, za koju mi je Marko dao potpunu slobodu. Na kraju smo obojica bili oduševljeni finalnim produktom.
Možeš li nam otkriti kako je tekao kreativni proces?
Za Doru smo razmjenjivali brojne ideje i zajedničkim snagama došli do finalnog produkta. Moja zamisao kostima bila je bez puno detalja, ali i da je vrlo linijski i minimalistički - tako sam dobio nekakvu prividnu plošnost robe. Upravo zato, nismo koristili nakit i dodatke.
Što se sve pronašlo na moodboardu za ovu kombinaciju?
Cijela vizija temeljila se na tome da su Marko i plesačice negativci iz animiranog filma. Cilj mi je bio napraviti referencu na Markov nastup na Dori iz 2022., na kojoj je također bio u odijelu, no sad je postao negativac. Također, na moodboardu se pronašlo i par mojih prijašnjih kostima sa špicastim ramenima.
Koji bi stih iz pjesme Poison Cake najbolje opisao ovaj outfit?
Dio pjesme koji je mene osobno najviše zaintrigirao je: “You thought I was a servant slave, but I'm just a serpent snake. You better genuflect and pray...”. Upravo u tom dijelu pjesme, Marka sam zamišljao kao vladara i negativaca u anime filmu. Spomenuto mi je u potpunosti razbistrilo viziju u kojem smjeru želim nastaviti.
Koliko je izazovno bilo dizajnirati ovakav look u kojem se istovremeno može kretati i izvoditi energičnu pjesmu kao što je Poison Cake?
Na samom početku bili smo sigurni oko plašta i boje - tako da nam je boja uvjetovala materijal. Najbitnije je bilo da je materijal efektan i da vizualno izgleda dobro na kamerama. Također, jedna od bitnijih stavki bila je komocija i pokretljivost, zbog čega smo i odabrali odijelo.
Kako planirate unaprijediti ovaj look za eurovizijsku pozornicu? Hoćemo li vidjeti nešto slične siluete ili nešto potpuno novo?
Look za Euroviziju bit će još dodatno jači i moćniji. Imat će određene poveznice s prvobitnim kostimom, ali odlučili smo za malo veće ekstreme.
Što planirate za sada već kultni tirkizni tepih i dolazak u Basel?
Look za tirkizni tepih još uvijek nismo krenuli planirati. Lookove za koje nemamo određenu temu, Marko i ja volimo odraditi bez puno razmišljanja, spontano i prirodno.
Moda na Euroviziji nikada ne pada u drugi plan. Postoji li neki look s Eurovizije koji te inspirirao?
Volim pratiti eurovizijsku modu, a neki od najistaknutijih lookova su mi Tixov outfit s krilima iz 2021., kao i outfit Dite Von Teese iz 2009. No, prvi koji mi proleti kroz glavu je outfit Verke Serduchke iz 2007. Iako meni osobno stilski možda i nije baš najbolji, svakako je upečatljivi. Koliko god mi se sviđaju eurovizijski outfiti, svoju inspiraciju ipak prolazim u revijama iz 90-ih i ranih 00-tih.