Poznati riječki glazbenik Marko Tolja odlučio je napraviti iskorak izvan glazbenih pozornica i zakoračiti u svijet dječje mode. U suradnji sa suprugom Anom pokrenuo je vlastiti brend odjeće za djecu pod nazivom Anima Mia Design, inspiriran njihovim svakodnevnim životom s dva sina. Ovaj simpatičan projekt nastao je iz zajedničke strasti prema estetici, humoru i najvažnije, obitelji. Brend u ponudi ima oversized majice za dječake i djevojčice s razigranim, ručno osmišljenim natpisima, a prve fotografije proizvoda prikazuju upravo Marka i sinove u razigranom obiteljskom okruženju.
Kako smo razgovarali s glazbenikom, koji nam je otkrio što ga inspirira za naslove na majicama, kako se odlučio na ovaj projekt s proizvodnjom u Hrvatskoj, kao i kakvi su mu planovi za budućnost i hoće li se u ponudi brenda pronaći i koji komad za odrasle!
Kako je izgledao trenutak kada ste odlučili da je vrijeme da vaša kreativnost izađe iz okvira glazbe i uplovi u modne vode?
Uh, ovo “modne vode” zvuči vrlo ozbiljno u usporedbi s onim što mi radimo. Htjeli smo napraviti nešto fora, prvenstveno za naše klince, a onda je ideja prerasla u brend. Ušli smo u ovaj projekt vrlo opušteno i htjeli smo vidjeti da li bi se naše ideje svidjele i drugima. Moram reći da po prvim reakcijama nismo promašili jer nas je interes jako iznenadio.
Vaša supruga Ana ima iskustva u modnom svijetu – kako izgleda vaša suradnja u stvaranju brenda, tko što preuzima?
To je u suštini njena ideja i realizacija. Moj dio je ilustriranje. Zajedno smišljamo poruke i ideje, a onda ih ja nacrtam. Uvijek sam bio likovno aktivan iako sam zbog svih drugih obaveza taj hobi dosta zapostavio. Zato mi je i posebno drago da sam se vratio tome. Moj pokojni djed je bio kipar pa sam valjda od njega preuzeo i taj talent. Ali Ana je glavna i njena je zadnja kada je Anima Mia Design u pitanju.
Kako nastaju natpisi? Odakle inspiracija?
Inspiraciju crpimo iz našeg obiteljskog života, odnosno naših klinaca. Recimo, svake godine idemo ljetovati s barkom pa smo smislili “Mali od palube” za naše klince. Imamo još jako puno ideja u kojemu će se sigurno svaki roditelj odmah prepoznati. Za sada nam se pokazalo kako su roditelji djevojčica jako dobro prepoznali svoje klinke u: “Slatka kao lubenica, ljuta kao papričica”.
Koliko vam znači činjenica da se cijela proizvodnja odvija u Hrvatskoj?
Jako nam je to važno. Želimo kroz brend promovirati domaću proizvodnju, kako materijalnu tako i intelektualnu. Zato i jesu svi natpisi na hrvatskom što je teško naći u mainstream trgovinama. S obzirom na to da su djeca u pitanju, svakom roditelju je bitna kvaliteta pa smo se zato odlučili na vrhunske materijale i izradu. To sve skupa poskupljuje samu proizvodnju, ali jako nam je stalo da sve bude najbolje moguće za naše mališane.
Kako vaši sinovi reagiraju na to što sudjeluju u ovom projektu?
Njihova privatnost nam je još uvijek jako važna. Oni su se našli samo kao prvi modeli jer su oni i “krivi” što je došlo do svega ovoga. U budućnosti će naša “zaštitna lica” biti sva djeca koja će veselo nositi naše majice po parkićima, vrtićima, plažama...
Planirate li u budućnosti proširenje ponude, možda i za odrasle?
Iako brend postoji samo par dana, već smo dobili puno upita za majice za odrasle. Za sada ćemo ostati samo u sferi klinaca jer nas to jako veseli i inspirira. Ali nikad se ne zna što budućnost nosi. Korak po korak!