Mulberry
launchmetrics //

Mulberry

Mulberry je oduvijek bio sinonim za britansku izradu i bezvremenski dizajn. Brend koji je 1971. osnovao Roger Saul svoju je priču započeo na kuhinjskom stolu u Somersetu, a proizvodnju i danas dijelom zadržava upravo tamo - što je u današnjoj globaliziranoj modnoj industriji prava rijetkost i odraz iskrene posvećenosti kvaliteti. No, ono što je Mulberry izdiglo u kultni status i učinilo ga pravim modnim fenomenom početkom 2000-tih, svakako je bio model Bayswater. Eegantna, ali praktična torba koju su nosile najpoznatije britanske modne ikone tog vremena, uključujući Kate Moss i Alexu Chung.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Mulberry (@mulberryengland)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mulberry (@mulberryengland)

Zato nas ne čudi što se upravo Bayswater model vraća u središte modne pažnje. Val nostalgije za početkom milenija, koji već neko vrijeme dominira modnom scenom, sada se snažno očituje u ponovnoj popularnosti originalnih It-torbi s početka 2000-tih. Chloe Paddington i Balenciaga City torba, koje su se prošle godine vratile na modne piste i Instagram feedove, odličan su primjer toga. No, za razliku od ovih modela, povratak Bayswater torbe ne događa se kroz glamurozna lansiranja, već organski putem second-hand i vintage tržišta.

Evolucija klasika

U korak s vremenom, Mulberry nije stao samo na nostalgiji. Svjesni promjena u navikama kupaca i sve veće potražnje za održivom modom, brend već godinama uspješno razvija vlastiti program obnove i ponovne prodaje torbi putem sekcije Pre-Loved na svojoj web stranici. Osim toga, Mulberry je prošle godine predstavio i osvježenu verziju svoje slavne torbe - Bayswater Soft. Ova reinterpretacija klasika zadržava osnovne dizajnerske karakteristike originala, poput jednostavne siluete i prepoznatljive kože, ali donosi mekšu strukturu, manje metalnih detalja i diskretniji logotip. 

Mulberry
launchmetrics //

Mulberry

Mulberry
launchmetrics //

Mulberry

Sve navedeno čini Bayswater pametnom modnom investicijom. Dakle, ako se ovog proljeća pitate u što uložiti novac, odgovor bi mogla biti britanska It-torba koja ponovno vlada ulicama i našim srcima. 

 

Moda