Nataša Mihaljčišin ponovno oduševljava, ovoga puta malom serijom unikatne ležerne pletenine izvedene u suradnji s vanrednim pletiljama koje osim iznimnog tehničkog umijeća posjeduju veliku strast i ljubav prema eksperimentiranju u mediju pletiva.
Kolekcija istražuje složeni odnos prema tjelesnom izgledu kroz različite životne faze, analizirajući kako taj proces oblikuje identitet i samopoštovanje. Tijelo je mjesto gdje se ljepota i trauma najizravnije susreću, ovisno o našoj samosvijesti i zrelosti. Dok neki uspijevaju razviti zdrav odnos prema izgledu, oslobođen nametnutih stereotipa, mnogi se suočavaju s frustracijama zbog nesklada između stvarnog i zamišljenog ideala.
Adolescencija se izdvaja kao najintenzivnije razdoblje propitivanja i prilagodbe. U prošlosti je vanjski izgled često bio manifestacija unutarnjih sukoba, no suvremena "alpha generacija" odrasta u svijetu dominiranom društvenim mrežama i idealiziranim simulakrumima. Takvo okruženje često potiče nekritičko usvajanje nametnutih standarda ljepote i normativnog ponašanja, što ugrožava razvoj autentičnosti. Odrasli, s druge strane, nastavljaju glorificirati mladost kroz sveprisutne estetske intervencije i digitalne filtere, dodatno zamućujući granice između djetinjstva i odraslosti.
Pritisci su posebno izraženi među adolescenticama. Podaci pokazuju da djeca u dobi od 9 do 15 godina troše milijarde dolara na kozmetiku, potaknuta industrijom koja profitira na njihovoj nesigurnosti. Ujednačeni stilovi šminkanja i odijevanja često postaju sredstvo povezivanja s vršnjacima, dok se bunt prema autoritetima najčešće izražava kroz odbijanje roditeljskih pravila. Istovremeno, djevojčicama se poručuje da je njihova vrijednost uvelike uvjetovana vanjskim izgledom, što štetno djeluje na njihovo samopoštovanje.
Psihologija ističe da samopoštovanje podrazumijeva prihvaćanje sebe, s uvažavanjem svojih mana i snaga. Adolescenti s visokim samopoštovanjem ne doživljavaju se nužno ljepšima ili boljima, već vrednuju sebe i nastoje se razvijati. Oni s niskim samopoštovanjem često se osjećaju nedovoljno dobrima, što društveni i marketinški pritisci samo pogoršavaju.
Kako onda podržati mlade djevojke? Poruka ove kolekcije je da su lijepe upravo takve kakve jesu, ali i slobodne eksperimentirati sa šminkom i izražavanjem, ako ih to veseli. Najvažnije je da često zastanu, oslušnu sebe i prepoznaju vlastitu vrijednost, neovisno o vanjskim pritiscima.
Kolekcija je posveta djevojčicama koje odrastaju pod neprestanim reklamnim bombardiranjem, a cilj joj je očuvati njihovu autentičnost i potaknuti zdrav odnos prema sebi.