Bila je to davna 2003., cijeli je svijet plesao uz ritam Beyoncé - Crazy in love, a svijet mode se tresao nakon svake nove kolekcije mladog Marca Jacobsa za Louis Vuitton. Samo godinu dana prije je predstavio svoju prvu umjetničku suradnju s graffiti umjetnikom Stephenom Sprouseom koja je iznova pobudila interes za Louis Vuitton torbice i odjeću. Te godine, u kolekciji za proljeće 2003., prikazao je svoju novu suradnju s japanskim umjetnikom Takashijem Murakamijem koja je istog trena obuzela cijeli svijet.
Ne samo da je imala interesantne grafike pune anime likova, već i novu verziju klasičnog LV monograma koja je udahnula novi život monotonom printu. Monogram Multicolore je postao apsolutni hit, te se vrlo brzo pojavio u rukama tadašnjih zvijezda poput Paris Hilton i Lindsay Lohan, ali i širom svijeta.
Suradnja s Murakamijem je nastavljena sve do 2015., a danas je i dalje rekorder po duljini suradnje umjetnika s nekom modnom kućom. Suradnja je prekinuta pod vodstvom novog kreativnog direktora Nicholasa Ghesquierea, jer se on htio fokusirati na nove ideje, a uz to je iz ponude izbačen i Multicolore print.
Između 2009. i 2015. godine, modni svijet doživio je promjenu stila s usponom minimalizma koji je predvodila Phoebe Philo u Céline. Na tržištu su prevladali komadi s nenametljivijim dizajnom bez logotipa, poput prepoznatljivih torbi kao što su Céline Luggage, Fendi Peekaboo i Prada Galleria Tote. Torbe s naglašenim logotipima i šarenim detajima izgubile su popularnost, a mnogi su se brendovi usmjereni na logotipe trudili smanjiti vidljivost svojih monograma.
Najave i dosadašnje fotografije proizvoda daju naslutiti osvježenu fuziju prepoznatljivog pop art stila Takashija Murakamija i klasičnog luksuza Louis Vuittona. Ponovo su to razigrani uzorci u kombinaciji s bezvremenskim oblicima. S obzirom na hype koji prati njihove prošle projekte, ova će suradnja sigurno postati glavna suradnja godine. Prema dostupnim informacijama, kolekcija će izaći u sklopu kolekcija za iduću godinu. Kako ulazimo u novu eru loga brendova s dodatkom nostalgije, nije bilo boljeg trenutka za povratak ove šarene suradnje.