IMAXTree by Launchmetrics
//

IMAXTree by Launchmetrics

U posljednjih nekoliko godina su Jean Paul Gaultier kolekcije visoke mode jedan od glavnih razloga zašto couture sektor nije nikada dosadan. Podsjećamo, nakon što je službeno napustio mjesto kreativnog direktora i otišao u mirovinu, Gaultier svoje ogromne arhive i mondo nasljeđe predaje u ruke drugih, etabliranih dizajnera. No, samo na jednu sezonu. Eksperiment je to koji traje već skoro četiri godine, a do sada su se na kratkotrajnoj poziciji kreativnog direktora visoke mode ovog brenda okušali Haider Ackermann, Glenn Martens, Olivier Rousteing, Julien Dossena i mnogi drugi.

Jean Paul Gaultier by Glenn Martens, SS22

Jean Paul Gaultier by Glenn Martens, SS22

Aktualnu kolekciju visoke mode, onu za proljeće 2024., je dizajnirala romantična i ponekad mračna Simone Rocha. Komade iz ove kolekcije smo već imali prilike vidjeti na crvenim tepisima, primjerice na Florence Pugh na Oscars afterparty, a kolekciju je isticao sudar svjetova, Rochinog romantičnog i Gaultierovog fetišistički. Naravno, toj kolekciji nije nedostajalo glamura i referenci na Gaultierov rad iz devedesetih, a definitivno su nam u pamćenju ostali zavijeni, šiljasti grudnjaci, korzetirani šeširi i brdo mašnica u skladu s popularnom coquette estetikom.

Jean Paul Gaultier by Simone Rocha, SS24.

Jean Paul Gaultier by Simone Rocha, SS24.

Nadolazeću kolekciju koja će biti prikazana na Tjednu visoke mode tijekom ovog ljeta će dizajnirati Nicolas Di Felice, kreativni direktor modne kuće Courreges. Di Felice je pravi modni veteran, iako su mnogi za njega čuli tek kada je došao na tu poziciju. S futurizmom se susreo odmah na početku karijere kada se davne 2008. pridružio Balenciagi pod Nicholasom Ghesquiereom. Radio je i za Dior dok je bio pod kreativnom palicom Rafa Simonsa, a kasnije se vraća Ghesquiereov tim u Louisu Vuittonu. Iz Courregesa su početkom 2020., na oduševljenje mnogih, javili kako je upravo on odabran za kreativnog direktora te kuće. Unatoč ogromnoj arhivi samog osnivača, Di Felice je preradio samo ključne komade poput legendarne kockaste jakne od vinila, što je kući donijelo dobru dozu suvremene svježine, bez da je u potpunosti promijenio ili osiromašio njenu tradiciju.

Courreges, FW23

Courreges, FW23

Raduje nas ovaj spoj i odabir, pošto je Di Felice legendarnu kuću futurista Andrea Courregesa iz relikta šezdesetih pretvorio u omiljenu kuću raznih slavnih osoba i profitabilni brend koji doživljava sve veći rast prodaje. Ne treba zaboraviti da je Beyoncé svoju prošlogodišnju Renaissance turneju otvorila upravo u Di Feliceovom kostimu, što je svijest o brendu proširilo puno dalje od dotadašnje publike modnih entuzijasta i obožavatelja futurizma šezdesetih godina prošlog stoljeća. Di Feliceov Courreges, kao i sam Gaultier, isijava određenom dozom seksepila i senzualnosti na sugestivan, no nimalo eksplicitan način. U lipnju ćemo na pisti definitivno ugledati legendarnu Courreges jaknu na Gaultier način, ali i ostale sudare ovih estetika koji će sigurno izgledati fenomenalno. Veselimo se vidjeti rezultate ove suradnje, a jedino nam preostaje zahvaliti se Jeanu Paulu Gaultieru što nam svake sezone predstavlja ovakva, pozitivna iznenađenja.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @jeanpaulgaultier

 

Moda