Zendaya
Profimedia //

Zendaya

Tjedan je otvorio novi LYST indeks koji na kvartalnoj razini ukazuje na najčešća pretraživanja trenutno popularnih modnih brendova. Nimalo iznenađujuće, prvi kvartal ove godine je ponovo obilježila Miuccia Prada s Miu Miu i Pradom na prvom i drugom mjestu, no došlo je do nekih iznenadnih prevrata na modnom nebu. Balenciaga se, izgleda, konačno penje prema svojoj staroj poziciji, dok je s druge strane Diesel u slobodnom padu. Drugi najveći pad za tri puna mjesta je doživio Burberry, te sa sigurnošću možemo reći kako se Daniel Lee nije uklopio u estetiku ovog brenda kao njegov kreativni direktor. Na sličnim su pozicijama po popularnosti i traženosti ostali Saint Laurent, Alaia, Skims i Louis Vuitton.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli LYST (@lyst)

A izgleda da se zvijezde na modnom nebu polako okreću protiv Hedija Slimanea. Trenutni kreativni direktor brenda Celine je ovog tjedna pogođen glasinama o napuštanju njegove pozicije zbog nerealnih zahtjeva i nezadovoljstva rukovodećih u LVMH-u. Naime, Slimane je poznat po svom eklektičnom i pomalo bizarnom stilu života i megalomanskim zahtjevima za njegovo zaposlenje, poput preseljenja ateljea iz Pariza u ruralni gradić na francuskoj obali, ogromnoj godišnjoj plaći i ostalim hirovima koji se, nažalost i neslužbeno, njegovim šefovima više ne isplate. Još su čudnije glasine o njegovom zamjeniku, pošto se među mnogima pojavilo ime Pietera Mulliera koji već više godina uspješno vodi brend Alaia. Gotovo jednako bizarno, tijekom ovog su tjedna krenule glasine kako će John Galliano iz Margiele prijeći u Givenchy. Dok smo itekako svjesni da bi mogao ovu staru francusku kuću podići nazad na noge i staru slavu, nismo sigurni je li Galliano spreman suočiti se s tvrtkom zbog koje je prije više od deset godina započeo njegov put ka mentalnom slomu i javnom ekscesu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli CELINE (@celine)

Moda je tijekom ovog tjedna počela patiti i na poslovnom frontu. Višemjesečno usporavanje potrošnje u sektoru luksuzne mode je ostavilo dubok trag na financijskim izvješćima naših omiljenih brendova. Naravno, po nekima i očekivano, najviše je propatio konglomerat Kering u čijem se košu nalaze Gucci, Alexander McQueen, Saint Laurent i mnogi drugi. Gucci bilježi ogroman pad prodaje u profita, McQueen je na istom putu od odlaska Sare Burton, a Saint Laurentu se rast znatno usporio. Burberry također bilježi znatna usporavanja u prodaji i zaradi, a od svih rastu jedino brendovi Miuccie Prade. Zrak miriše na paniku i skori krah luksuznog sektora, a stvarnu sliku ćemo vidjeti tek nakon drugog kvartala ove godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Sabato De Sarno (@sabatods)

Nade možda ipak ima za Zendayu koja gotovo cijeli mjesec nije izašla iz estetike uspješne tenisačice. Naravno, za to je kriva press turneja filma Challengers koji svoju priču velikim dijelom temelji na zanimljivom svijetu tenisa. Ipak, kako se i tomu bliži kraj, Zendaya se počela pojavljivati u sve apstraktnijim izdanjima koja više nemaju previše veze s tenniscoreom. To joj je zaradilo i titulu našeg looka tjedna, s obzirom na to da je bilo pravo osvježenje vidjeti ju u floralnom izdanju. Tko zna, možda nam time subliminalno govori kako ćemo ju vidjeti u ovogodišnjim vrtovima vremena na Met gali.

Profimedia

Visinske su pripreme za najveću modnu noć godine od koje nas dijeli tek nešto više od tjedan dana. Met galu ove godine obilježava izložba nenosivih i povijesno bitnih haljina, a tema crvenog tepiha je ‘’gardens of time’’. Cvijeće za proljeće, koliko god zvučalo kao klišej i citat iz omiljenog nam filma Vrag nosi Pradu, u ovom smislu itekako ima smisla. Jedva čekamo vidjeti tko će se sve inspirirati arhivskim siluetama, pogoditi temu crvenog tepiha, zavladati naslovnim stranicama svih modnih medija, fiktivno pasti na stepenicama, te zaraditi titulu našeg omiljenog looka na tom događaju koji se u zadnje vrijeme prati više nego nagradu Oscar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli The Costume Institute (@metcostumeinstitute)

A u cvjetnom, odnosno ekološki osviještenom raspoloženju smo priveli kraju i naš radni tjedan. Ovog se četvrtka u Patrizia Pepe trgovini u Zagrebu održao naš zanimljiv panel koji smo povezali s temom aktualnog broja - prirodom i majčinstvom. Uz mnoge goste iz svijeta mode, razgovarali smo o održivosti u modi, kako na nju reagira generacija Z, što nas je naučilo majčinstvo, te kako izgledati odlično bez da štetimo prirodi. Više o događaju pročitajte ovdje.

Mateo Mučnjak/

Lifestyle