Leonard Lauder, jedan od posljednjih nasljednika osnivačice Estee Lauder, više je godina vodio Estée Lauder Companies i pretvorio isprva obiteljski brend u globalno beauty carstvo koje danas uključuje Clinique, La Mer, MAC, The Ordinary i Bobbi Brown.
Leonard Lauder je od djetinjstva sudjelovao je u obilascima salona za ljepotu sa svojo majkom i pomagao pakirati proizvode. Nakon služenja u američkoj vojsci završio je poslovnu školu u Columbiji, a obiteljskoj tvrtki se pridružio 1958. godine s 25 godina. Tada je Estée Lauder bila mala obiteljska firma s manje od milijun dolara prihoda.
Pod njegovim vodstvom tvrtka je doživjela ogroman rast, izašla na burzu 1995. godine i postala vodeća svjetska kozmetička korporacija s vrijednosti većom od 24 milijarde dolara. Osim što je stvarao nove brendove i širio postojeće, osmislio je i poznati „indeks ruževa“, teoriju po kojoj žene u kriznim vremenima češće kupuju ruževe.
Leonard je strastveno skupljao umjetnine i donirao je vrijednu zbirku kubističkih djela Metropolitanskom muzeju u New Yorku, čime je ostvario najveću donaciju u povijesti muzeja. Podržavao je i istraživanja raka dojke te Alzheimerove bolesti kroz zaklade koje je osnovao s obitelji. Ostaje zapamćen kao jedan od najvažnijih vizionara moderne beauty industrije.