Saint Laurent //

Wayfarer naočale službeno su predstavljene početkom 1950-ih i od tada su jedan od esencijalnih modnih dodataka bez kojeg mnogi ne mogu zamisliti svakodnevicu. Prepoznatljiv po svom karakterističnom debelom okviru i odvažnom izgledu, Wayfarer model predstavlja vječni simbol chica omiljen među brojnim poznatim osobama. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ray-Ban (@rayban)

Ultra Black Wayfarer

Ovaj ikonički model sada dobiva novi život i to zahvaljujući francuskom modnom gigantu Saint Laurentu, koji je u suradnji s brendom predstavio nove Utra Black Wayfarer naočale. Ograničene na samo 1750 numeriranih primjera, naočale su pravi kolekcionarski predmet kojeg karakterizira prepoznatljivi dizajn i potpuno crna estetika. Elegantni okvir upotpunjen s Ray-Banovim kultnim G15 lećama, krasi logotipi Saint Laurenta u srebrnoj boji koji simbolizira skladnu fuziju brendova.

Lice kampanje je naravno tko drugi nego Hailey Bieber, koja još dodatno naglašava povezanost legendarnog modela s publikom svih uzrasta. Hailey je zaštitno lice i kampanje za novu Saint Lauren ljetnu kolekciju snimljenu od strane poznatog fotografa Graya Sorrentija, koja kroz kultne komade, također uspješno povezuje povijesnu inspiraciju brenda s modernom estetikom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hailey Rhode Baldwin Bieber (@haileybieber)

Saint Laurent i Ray-Ban Ultra Black Wayfarer nisu samo sunčane naočale; one su dio modne povijesti. Spajanjem avangardne dizajnerske filozofije Saint Laurenta i Ray-Banovog naslijeđa, ovo ograničeno izdanje je neophodan dodatak za mnogobrojne obožavatelje oba brenda.

Moda