Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Giorgio Armani

Hedi boys - rise. Omiljeni svojeglavi i tvrdoglavi dizajner se potencijalno vraća u svijet mode, i to ni više ni manje nego na čelo brenda Giorgio Armani. Vijest je brzinom svjetlosti obišla internet kada ju je Susanna Nicoletti, poznata talijanska modna insajderica, objavila na svom Substacku.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Celine //

Hedi Slimane

Prema njenom izvješću, Giorgio Armani je navodno tijekom posljednjih godina svog života osobno odabrao Slimanea kao svog nasljednika, a navodno ga je i uveo u dizajnerski proces s Leom Dell’Orcom i Silvanom Armani. Ovu informaciju, kao i sve u posljednje vrijeme u svijetu mode, treba uzetim cum grano salis

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Celine //
Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Celine //

No, hoće li se Hedi Slimane naći u sredini vrtloga koji se sprema po pitanju preuzimanja Armanijevog brenda, i kakvu će tu ulogu imati nekoliko velikih industrijskih igrača?

Tradicija ispada iz mode

U posljednjih godinu dana se dogodilo par značajnih promjena na čelnim pozicijama nekih od najvećih modnih kuća današnjice. Matthieu Blazy je došao u Chanel, Demna je preselio u Gucci, a nedavno je i Grace Wales Bonner postala kreativna direktorica muškog dijela Hermesa. Ako nam ove promjene nešto govore, to je činjenica da su tradicija, desne ruke slavnih dizajnera, te isključivo interni i sigurni odabiri pali u nemilost vrha modne industrije. Što, ujedno, može biti itekako dobar potez.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Matthieu Blazy

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Grace wales bonner

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Kering //

Demna

Brendovi su možda shvatili da ne mogu nekromancijom oživljavati estetiku starih velikana kroz njihove najbliže suradnike ili na čela važnih pozicija dovoditi osobe koje su u potpunosti nepoznate modi, a da to pritom nije neki perspektivni mladi dizajner ili dizajnerica. Vjerojatno posljednji heureka moment s internim odabirom koji se pokazao logičnim je bio Alessandro Michele za Gucci, koji je samo desetak dana prije debitantske revije naslijedio mjesto Fride Giannini.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Leo dell'orco, silvana armani i giorgio armani

Starim utvrdama očigledno treba nova, ali iskusna i etablirana krv, a sudeći prema šokantnoj oporuci Giorgija Armanija koja je iznenadila svijet mode s naredbom za prodaju većinskog udjela brenda po točno određenom postupku - Hedi na čelu Armanija nas uopće neće iznenaditi. To će ujedno značiti da će Leo Dell’Orco, desna ruka Armanija preko 40 godina i donedavno izvjesni nasljednik pozicije, i njegova nećakinja Silvana Armani zauzeti samo poslovno relevantne pozicije, dok će Hedija (ili nekog drugog) polagano uvoditi u ogroman i zahtjevan svijet ovog brenda.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Giorgio Armani

No, planove povratka Hedija Slimanea na sam vrh modne industrije bi mogao pomrsiti nedavni dogovor Keringa i L’Oreala vrijedan 4 milijarde eura.

Tko će zapravo proizvoditi Armani odjeću?

Ovog je tjedna izašla informacija kako je Kering, vlasnik brendova kao što su Gucci, Saint Laurent i Alexander McQueen, službeno prodao svoj beauty segment i licence za parfeme (kada istekne ugovor s Cotyjem) francuskom beauty gigantu L’Orealu za 4 milijarde eura. Osim toga, Kering i L’Oreal su se na temeljima tog ugovora obvezali na dugogodišnje partnerstvo u kojem će moći zajednički koristiti sve resurse i njihova snažna uporišta u beauty i modnom svijetu. 

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Luca de meo i francois-henri pinault

Kao što znamo iz Armanijevih oporuka - u roku od 12 mjeseci od njihova otvaranja, a najkasnije unutar 18 mjeseci, početnih 15 posto udjela u njegovoj tvrtki može prodati L’Oréalu, LVMH-u ili EssilorLuxottici. Armani nije isključio druge tvrtke, pod uvjetom da djeluju u svijetu mode i luksuza te da su jednake reputacije (čitajte: potencijalno Kering).

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Yannik Sinner i Francois-Henri pinault

Postavlja se pitanje hoće li L’Oreal, koji je dugogodišnji suradnik brenda Armani i proizvođač njihovih beauty proizvoda, udružiti snage s Keringom kako bi preuzeo većinski udio u brendu i tako očuvao svoje licence. Ujedno bi snažnije ušao u dijeljeno vlasništvo s Keringom koji ima potrebnu infrastrukturu za proizvodnju svega - od sunčanih naočala do visoke mode.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Giorgio Armani

Iako L’Oreal ne povezujemo direktno s modom, imaju iskustva i dobre reference. Cijeli brend Mugler u njihovom je vlasništvu i funkcionira izrazito dobro. Također su početkom ove godine otkupili 10 posto udjela u brendu Jacquemus i dogovorili ekskluzivni beauty deal. Nasljednica L’Oreal carstva i zamjenica predsjednika tvrtke, Francoise Bettencourt Meyers, prošle je godine uložila nepoznat iznos u brend The Row. Možda je ovo prava šansa za konačni i potpuni proboj L’Oreala u svijet mode koji, po svemu sudeći, ne bi odmogao cijeloj priči.

Hedi, Leo ili netko treći?

Reuters je nedavno otkrio kako je u Armaniju za novog CEO-a imenovan Giuseppe Marsocci, koji će ujedno imati ogroman zadatak nadziranja mirne tranzicije kreativne i vlasničke moći. U igri su i dalje LVMH, koji je trenutačno izvan modusa preuzimanja novih brendova zbog izazovnog tržišta, kao i proizvođač naočala EssilorLuxottica, koji je ne tako davno ponudio rekordnu svotu za preuzimanje kultnog brenda Supreme.

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Bernar Arnault (LVMH) i Robert Pattinson

Ipak, kako sada stoje stvari, nije nemoguć ishod u kojem Kering i L’Oreal udružuju snage kako bi Armani održali na razini na kojoj je. U slučaju zajedničkog ulaska u Armani, situacija bi funkcionirala na principu partnerstva Estee Lauder - Zegna, koji dvojno i uspješno upravljaju s Tom Ford Beauty i modnim sektorom američkog brenda. 

Što se događa s Armanijem i zašto se spominje Hedi Slimane?
Launchmetrics //

Hedi Slimane

Poznavajući Hedijev odnos i povijest s Keringom, te njegov odlazak iz Saint Laurenta koji je završio višestrukim tužbama za autorska prava, malo je izvjesno da će vrh grupacije prihvatiti prijedlog njega za jedno od najtraženijih mjesta u modi. No, sudeći po raspoloženju velikih kuća koje sada žele prodrmati svoje mjesto u industriji, male su šanse da će na tu poziciju doći Leo Dell’Orco. Možda bi bilo izuzetno zanimljivo na čelu Armanija vidjeti ženu, primjerice Martine Rose, koja bi sigurno donijela svoju rigoroznost i oštrinu rada pomiješanu sa suvremenim modnim afinitetima. 

Moda