The Row ne silazi s naših usana i popisa želja već nekoliko godina, a izgleda da se ulaganje u trajnost, misterioznost i poneki izlet u trendovsku sferu sestrama Olsen itekako isplatilo. Svoj su brend odnedavno otvorile raznim investitorima koji su uložili preko jedne milijarde dolara u njihovo poslovanje i razvoj, a među njima su se pronašli i Wertheimeri, obitelj koja gotovo jedno stoljeće upravlja modnom kućom Chanel.
The Row je izrazito zanimljiv brend za velike ulagače poput Wertheimera. Razne analize sugeriraju da The Row ima prihode od najmanje 250 milijuna dolara i operativnu dobit više od 60 milijuna dolara. To je u skladu s izvješćem Financial Timesa koji procjenjuje izravnu prodaju brenda između 250 i 300 milijuna dolara.
Ipak, kako navodi Lauren Sherman u svojem izvještaju za The Puck, značajni dio kolača je uzela investicijska tvrtka Tethys kojoj je vlasnica Francoise Bettencourt Meyers, nasljednica L’Oreala koja je drugu godinu zaredom proglašena najbogatijom ženom na svijetu.
71-godišnja nasljednica L’Oréala postala je jedna od najbogatijih žena Francuske nakon smrti svoje majke Liliane 2017., a od kraja prošle godine nosi titulu prve žene koja je akumulirala bogatstvo veće od 100 milijardi dolara. Ta se prekretnica dogodila kada su dionice L'Oréala prošle godine dosegle rekordnu cijenu, što je ujedno bila najbolja godina poslovanja od 1998. Bettencourt Meyers i njena obitelj, koja je također na visokim pozicijama u L’Orealu, posjeduju preko 35% ukupnih dionica kozmetičkog giganta. Osim u kozmetici i po novom u The Row, Bettencourt investicije ima u francuskom brendu Cezane, farmaceutskoj industriji, te industriji proizvodnje hrane za kućne ljubimce.
Françoiseinu majka Liliane Bettencourt je bila kći Eugènea Schuellera koji je 1909. godine osnovao L’Oréal, nakon što je otkrio inovativnu boju za kosu. Njen otac, André Bettencourt, bio je ministar tijekom predsjedničkog mandata Charlesa de Gaullea 60-ih i 70-ih godina. I kao što to često biva u obiteljskim sagama milijardera, Françoiseino djetinjstvo nije bilo posve bajno.
Françoise je rano povučena iz škole i školovana kod kuće, jer su se njeni roditelji bojali da će biti oteta radi otkupnine. Njezina introspektivna, sramežljiva priroda sukobljavala se s majkom Liliane koja je bila društveni leptir, ovisna o visokoj modi Yvesa Saint Laurenta, dama iz visokog društva koja je uživala u svom golemom bogatstvu i kupljenom otoku na Sejšelima. Sudeći po raznim izvorima, odnos majke i kćeri se pogoršao nakon njenog odrastanja. Prema Le Paisu, Liliane je jednom izjavila da je njezina kći Françoise “teška i spora, uvijek jedan krug iza nje”. Liliane je također svoju kćer nazvala "hladnim djetetom". Godinama kasnije za Le Monde, Françoise je progovorila o njihovim razlikama: “Uvijek je bila lijepa, da, ali nikad nisam osjećala ni najmanji rivalitet. Riječ 'ljubomora' čini mi se čudnom. Gledala sam je s divljenjem, jer je uvijek izgledala elegantno. Ipak, imamo različite ukuse i osobnosti.”
Françoise obično nosi tamno odijelo s hlačama nepoznatog ili tihog brenda, kao i shahtoosh oko vrata (šal izrađen od vune tibetanske antilope). Šminka joj je vrlo diskretna, a nosi debele naočale s okvirom koji podsjeća na one iz sedamdesetih. Njezin se svemir, prema Paris Matchu, vrti oko obitelji, prijatelja, glazbe, književnosti i kinematografije. Rijetko ju se viđa na društvenim događanjima i to je samo onda kada je događaj povezan s profesionalnim interesom L’Oreala. Kako Francuzi kažu, pour vivre heureux, vivons caches - živjeti sretno znači živjeti skriveno.