Kampanja za Chanel Métiers d'art kolekciju 2024/25 vodi na putovanje iz Pariza do Hangzhoua, poput sna u pokretu. Mašta slobodno luta iz stana Gabrielle Chanel na adresi 31 rue Cambon, pred velikim paravanom iz 19. stoljeća, čiji lakirani paneli prikazuju očaravajuće krajolike jezera u Hangzhouu.
Upravo tamo, na jezeru Xihu, u suton, održala se Métiers d'art revija u prosincu prošle godine. Na tom istom mjestu, u laganoj magli, Mikael Jansson snimio je snažne vizuale za kampanju.
U dijalogu dva kontinenata i dva razdoblja pojavljuju se poetične figure koje nose Chanel, odnosno ambasadorice brenda Tilda Swinton, Liu Wen, te model Lulu Tenney. Virtuoznost modnih kuća u sklopu Chanela – Lesage, Atelier Montex, Lemarié, Lognon, Massaro, Goossens, Maison Michel i Paloma – dolazi do izražaja kroz krojeve koji poprimaju arhitektonske oblike, vez koji se referira na krajolik i nakit koji se pretvara u prave zvijezde kolekcije.
Kampanja odiše tajanstvenim šarmom koji je naglašen gotovo tekućom crnom bojom, poput dugog kožnog kaputa ukrašenog brošem kamelije iz Lemarié radionice. Liu Wen utjelovljuje temu noći u plisiranoj haljini od crnog satena s cvjetnim vezom, upotpunjenoj valovitim naboranim ovratnikom koji je vješto oblikovao Lognon.
Jutarnja magla obavija jaknu od svilenog satena u boji slonovače s potpuno plisiranom površinom, uz pripadajuće hlače koje prate laganu, sjajnu liniju. Crni kaput od reljefnog platna, s ovratnikom iz Montex ateljea, kombinira se s crnim čizmama od lakirane kože s prošivenim potpeticama na punu petu.
Tema putovanja oživljava kroz odjevne kombinacije u crno-bijelom pletivu ili uzorcima nadahnutih orijentalnim paravanima. Tema se nastavlja na velikim prošivenim kožnim putnim torbama, sjajnoj kozmetičkoj torbici i novoj verziji Chanel 25 torbe u svjetlucavom tvidu.