Održala se ovogodišnja dodjela LVMH nagrada, jedne od novijih, ali jednako važnih nagrada za mlade dizajnere i brendove. Uz glavnu nagradu, LVMH redovno dodjeljuje i posebnu nagradu žirija imenovanu po dizajneru Karlu Lagerfeldu, kao i nagradu za vještine i tehnike izrade kolekcije. LVMH nagrada pomogla je lansirati karijere Marine Serre, Nensi Dojake, Thebea Magugua, Simona Portea Jacquemusa i Grace Wales Bonner. Prošle godine pobijedila je Šveđanka Ellen Hodakova Larsson, čije smo cirkularne i avangardne kreacije već imali prilike vidjeti na Cate Blanchett.
U žiriju su ove godine bili Nicolas Ghesquièrea, Sarah Burton, Jonathan Anderson, Stella McCartney, Nigo, Phoebe Philo, Silvia Venturini Fendi i Pharrell Williams. U žiriju je bio i Marc Jacobs koji se uključio videopozivom, s obzirom na to da se trenutačno nalazi u Veneciji na promociji dokumentarnog filma Sofije Coppole o njegovom životu.
Glavna nagrada japanskom dizajneru
Dizajner iz Tokija pobijedio je više od 2300 kandidata iz 115 zemalja i osvojio glavnu nagradu od 400.000 eura te godinu dana mentorstva uz stručnjake iz luksuznog diva LVMH-a, matične kuće brendova poput Vuittona, Guerlaina, Dom Pérignona i Sephore.
Otsuki, koji je stekao kultni status zahvaljujući predimenzioniranim odijelima inspiriranima Giorgiom Armanijem iz osamdesetih, preuzeo je nagradu na svečanosti u Fondation Louis Vuitton. Kada je A$AP Rocky nosio Otsukijeve kreacije na naslovnici magazina The Travel Almanac, japanski je dizajner vrlo brzo postao interesantan i zapadnoj publici.
Usavršio je svoj prepoznatljivi spoj japanskih i zapadnih kodova muške odjeće. Podstave u odijelima podsjećaju na rukave kimona, a drugi komadi prizivaju siluete karate uniforme. Inspiraciju pronalazi i u japanskoj korporativnoj kulturi i u američkoj komediji Gung Ho iz 1986.
Priznanja za inovacije i materijale
Steve O Smith osvojio je nagradu Karl Lagerfeld Special Jury Prize vrijednu 200.000 eura i godinu dana mentorstva. Smith stvara odjeću po narudžbi pretvarajući svoje originalne crteže u trodimenzionalne modele.
Torishéju Dumi osvojila je Savoir-Faire Prize za očuvanje i prijenos vještina u izradi odjeće. Nagrada uključuje 200.000 eura i godinu dana mentorstva. Dizajnerica, čiji brend nose zvijezde poput Zendaye, naglasila je da dizajneri danas moraju graditi cijele svjetove, a ne samo poslovne strategije.
Nagrade kao što su Woolmark, Zalando Visionary Award, ANDAM i LVMH postale su sve važnije i praćenije od strane mainstream publike koja temeljem toga potencijalno gradi vjernost i viziju vrijednosti o nekom brendu.