Ljeto je službeno stiglo, ferragosto samo što nije, no u vrhu Fendija je raspoloženje daleko od onog kultnog dolce far niente. Prema WWD, rimska modna kuća ovo ljeto provodi u pregovorima s raznim dizajnerima koji bi se trebali pridružiti Silviji Venturini Fendi u kreativnom vođenju slavne kuće koju je osnovala njezina baka. Prema raznim izvorima, dizajner koji je već daleko dogurao u ciklusima razgovora o preuzimanju ovog nimalo lakog zadatka je američki dizajner Willy Chavarria.
Chavarria je svoje iskustvo stekao u brendovima kao što su Calvin Klein, Yeezy, Ralph Lauren i drugima, a njegov vlastiti brend je u posljednje dvije godine od niche, autsajderske linije do nove estetske sile koju je nagradio čak i CFDA, a trenutačno je nominiran i za prestižnu ANDAM nagradu.
Inspiriran vlastitom i latinoameričkom kulturom u SAD-u, te besprijekornim krojenjem obogaćenim sportskim i ležernim elementima, Chavarria je na modnu scenu donio izuzetno pamtljive i uspješne kolekcije. Uz naglašenu teatralnost i prisutnost zvijezdi poput Mahmooda, J Balvina, Honey Dijon i mnogih drugih, njegove su revije uvijek highlight svih Tjedana mode, a nedavna u Parizu ga je stavila na mapu šire modne publike.
Nova energija koju je Chavarria unio u svijet mode definitivno nije prošla nezapaženom od strane velikih modnih kuća koje i dalje traže kreativne glave, a sam dizajner je nedavno izjavio kako bi se volio naći na čelu veće i starije modne priče. Za LVMH, grupu koja je vlasnik Fendija, Diora, Louis Vuittona i mnogih drugih brendova, Chavarria bi bio odličan, pa čak i tradicionalan odabir. Pod vodstvom i dalje aktualnog direktora Bernarda Arnaulta, tijekom devedesetih je moda doživjela veliku transformaciju u obliku dovođenja eksperimentalnih, avangardnih i ponekad kontroverznih dizajnera poput Galliana, McQueena i Jacobsa na čela starih modnih kuća. Ovakav model se, kako nam povijest vrlo jasno govori, isplatio.
Ako se na vrhu brenda bude slijedilo tu formulu, Chavarria bi mogao postati novi ‘’kontroverzni stranac’’ na čelu poznate europske modne kuće. Iako službenu potvrdu o njegovom dolasku u Fendi nemamo, te ju sigurno nećemo dobiti prije kraja proslave sto godina Fendija koja će kulminirati revijom na Tjednu mode u Milanu u rujnu, ovakav razvoj situacije bi bio vrlo zanimljiv i, naposljetku, pametan potez. Pogotovo u današnjoj modnoj industriji u kojoj je rasna i kulturna homogenost na vrhovima modnih kuća zaista veliki trn u oku mnogih potrošača i entuzijasta.