Kako blagdani donose sve veći broj društvenih događanja i pritisak da pronađemo odjeću prikladnu za posebne prigode, kampanja ističe trenutak koji smo svi osjetili — tek smo izašli iz tuša, sjedimo zamotani u ručnik i osjećamo se preplavljeno odabirom garderobe.
U novoj TV reklami protagonistkinja kampanje suočava se s takvom dilemom i na kraju odluči nositi svoj ručnik u javnosti, na čuđenje svih oko nje. Ovaj humoristični scenarij naglašava osjećaj nesigurnosti koji mnogi doživljavaju tijekom blagdana, osobito kada je potrebno odabrati outfit za različite događaje.
Kampanja ističe kako Zalando, uz svoju superiornu uslugu kupovine, može pomoći u eliminaciji ovog stresa. Korištenjem aplikacije, koja omogućava jednostavan pristup galerijama trendova, praktičnim opcijama dostave i širokoj ponudi vrhunskih brendova, Zalando kupcima omogućava da donose sigurne modne odluke bez uobičajene panike. U samo jednom potezu prsta, protagonistkinja uspijeva pronaći savršen outfit za svaku priliku i hrabro nastavlja koračati u stilu. Kampanju je kreirala agencija Mother.