Chanel je nedavno lansirao svoj najnoviji kozmetički dragulj - 31 Le Rouge, koji je zbog svoje vrtoglave cijene privukao pažnju mnogih koji se pitaju zašto je ruž toliko poseban.
Inspiriran tradicijom i poviješću Chanela, 31 Le Rouge dolazi u kolekciji nijansi koje su povezane s osobnom pričom Gabrielle Chanel. Tako je ruž dobio ime po prvobitnom Chanel ateljeu na čuvenoj adresi 31 Rue Cambon u Parizu, a po cijeni od 218 eura, ne nudi samo luksuz u maloj bočici, već i dugotrajnost i održivost
Sylvie Legastelois, direktorica za stvaranje ambalaže i grafički identitet u Chanel Beauty, otkrila je da je inspiracija za ovu ambalažu potekla od bočice za extrait de parfum i N°5 spreja s njihovim prepoznatljivim zlatnim prstenom. Kad otvorite i zatvorite ovu ambalažu, doživjet ćete taj jedinstveni "CHANEL" zvuk koji odražava luksuz i pažnju za detalje po koje je Chanel poznat.
Ruž dolazi u elegantnoj futroli od plišane imitacije kože, inspirirane Chanel-ovom kolekcijom nakita Coco Crush što ga čini savršenim dodatkom za nošenje, čak i u najekskluzivnijim prilikama.
Iako se čini kao ulaganje, Chanel 31 Le Rouge nije samo prolazni proizvod. Ovaj ruž za usne stvoren je kako bi trajao cijeli život, a možda i više od toga. Umjesto da bude proizvod koji se koristi i baca, 31 Le Rouge je naslijeđe koje se predaje generacijama. Tako Sylvie Legastelois ističe: "U CHANEL-u ništa nije jednokratno, uvijek postoji aspekt lojalnosti i kontinuiteta. Mogla bih spomenuti N°5 i ROUGE ALLURE, koji su se odvojili od konvencije, ali i dalje su ikonični. 31 LE ROUGE stvoren je u istom duhu."
Ovim revolucionarnim ružom Chanel je ponovno postavio standarde luksuza i elegancije u svijetu kozmetike, koje će bilo koji drugi brend teško nadmašiti.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!