Queen B konačno se vratila u središte pozornosti. Osim što narednih mjeseci diljem svijeta nastupa u sklopu velike svjetske turneje pod nazivom „Renaissance“, pametno je iskoristila trenutak medijske pažnje te natuknula kako će lansirati liniju proizvoda za njegu kose, ali sada je na red došao i - parfem.
Sve što je naučila o kosi, a poznato je koliko je kosa važan element njezinog imidža, sada želi podijeliti sa svijetom kroz beauty liniju za njegu kose koju će tek predstaviti. „Jedva čekam da doživite ono što sam stvarala“, napisala je. Objava je u kratko vrijeme dobila više od tri milijuna lajkova te brojne komentare što je zasigurno važna potvrda kako će tržište podržati novi poslovni pothvat ove mega zvijezde. Međutim, turneja i nova hair linija nisu jedine stvari kojima se obožavatelji mogu radovati.
Nakon što je najavila lansiranje linije za njegu kose naišli smo na zagonetnu web stranicu s objavom da će uskoro izdati Eau De Parfum. Kada kliknete na poveznicu, web stranica se otvara s misterioznom, praznom bočicom parfema osvijetljenom bijelim pozadinskim svjetlom, ali njezino pakiranje ostaje skriveno. Međutim, ono što znamo je da će Eau de Parfum biti smješten u bočici od 50 mL i da će koštati 160 američkih dolara.
Miris je razvijen u Francuskoj, a dizajnirala ga je sama Beyoncé. Sudeći po šturim bilješkama, gornje note uključuju ljutu klementinu i zlatni med, koji ostavljaju ugodan prvi dojam. U srcu su ruža i jasmin, a krug zatvara jantar. Iako naziv njezinog mirisa tek treba biti otkriven, znamo da će biti ekskluzivno dostupan za stanovnike SAD-a i Kanade, a isporuka je zakazana za mjesec studeni. Oni koji se odluče kupiti parfem dobit će i „poseban poklon“ uz kupnju do isteka zaliha.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!