Burberry revija za proljeće/ljeto 2024., nesumnjivo je najznačajniji događaj londonskog Tjedna mode.
Ove sezone Daniel Lee je za svoju drugu reviju na poziciji kreativnog direktora, podigao šator u parku Highbury Fields, stvarajući tako ugodnu i opuštenu atmosferu obiteljskog okupljanja. "Mislio sam da je dobro voditi ljude na mjesta na koja obično ne idu, izvan očitih turističkih destinacija", rekao je Lee u najavi prošlog tjedna." ... jer London je na kraju krajeva sačinjen od susjedstava."
Ispred lokacije, stajao je engleski "food van" koji je dijelio Eccles kolače, Guinness kruh i šalice čaja - okus veselog tradicionalnog gostoprimstva Yorkshirea koje je Lee dobro poznato iz njegovog djetinjstva na sjeveru Engleske. Unutar šatora nalazile su se zelene klupe i deke za konje, kao i boce za kampiranje koje su dodatno doprinijele atmosferi. Reviji su prisustvovali brojni glumci, sportaši, umjetnici, nogometaši, reperi i glazbenici poput Kylie Minogue, Rachel Weisz, Naomi Ackie, Jason Stathama i Mo Faraha. Ta opuštajuća atmosfera, nije poticala nadmetanje za pažnjom kao što je to uobičajeno na velikim modnim revijama.
Novom kolekcijom, Daniel Lee je iznenadio brojne jer je dodao neočekivanu dozu seksepila koja i nije baš uobičajena za britansku modu. Umjesto prošlosezonskih obuhvatnih zimskih plaštova, ove godine su na reviji predstavljene vitke siluete s precizno izrađenim asimetričnim reverima. One su bile u savršenom skladu s izraženim osjećajem za šik i jednostavnu odjeću koji je zahvatio modni svijet nakon razdoblja prekomjerne estetike. Isti je osjećaj prenesen i na mušku odjeću, pa smo tako mogli vidjeti odijela u dva dijela, izrađena kao pozdrav londonskom Savile Rowu.
Leejeva transformacija Burberryja je pametan i sveprisutan rad koji je još uvijek u tijeku. Na tržištu koje je preplavljeno logotipima, on je krenuo suprotnim smjerom, pametno ugrađujući prepoznatljive elemente Burberryja na suptilniji način. Sve je počelo razgradnjom logotipa Burberry Prorsum vitez na konju. Ono što na prvi pogled izgleda kao uzorak građanskih dama na haljinama i košuljama za muškarce su zapravo slike metalnih kopči u obliku konjića i debelih srebrnih lanaca. Apstrahirani oblici štita postali su oznaka brenda, prisutna na remenima torbi, sunčanim naočalama, kopčama na mokasinama i mnogim drugim detaljima.
Postavljanje tonaliteta, stvaranje osobnosti i prenošenje brojnih suptilnih poruka, to je ono što Lee radi, otkako je stigao u Burberry. Ovom kolekcijom pridao je pažnju i engleskim ljetnim cvjetovima i voću te naglasio kako se u kolekciji "definitivno radi o preuzimanju kodeksa garderobe, subverziji i davanju osjećaja više londonskog".
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!