Kampanju je osmislila kreativna direktorica Giovanna Engelbert, a ikone Mert i Marcus su ovjekovječili novu globalnu ambasadoricu brenda.
Kampanja prikazuje Grande kako slavi početak blagdana i noćni klub koji odražava paralelnu Swarovski dimenziju u svoj svojoj raskoši i glamuru. Svaki gost je optočen Swarovski nakitom i dizajnerskim komadima u nečemu što izgleda kao najglamuroznija zabava na koju svi želimo biti pozvani.
Grande se pojavljuje u sjajnim komadima iz Swarovski kolekcija “Millenia” i “Matrix Crash”, a nosi i partyi couture look koji je dizajnirala Engelbert.
“Proslavljati na Zabavi snova, okružena najcool i najglamuroznijim gostima ukrašenima Swarovski nakitom, bilo je nezaboravno iskustvo,” započinje umjetnica u priopćenju za društvene mreže brenda. “Sviđa mi se kako kampanja hvata blagdanski duh, a dinamičan stil glazbenog videa sve dodatno povezuje. Energija na setu bila je zarazna – toliko smo se zabavljali plešući da nitko nije htio otići kući! Divno je donijeti malo radosti i sjaja ove blagdanske sezone, i oduševljena sam što nastavljam ovo putovanje sa Swarovskim’’, dodaje Grande.