Fendi pokreće luksuznu kolekciju parfema inspiriranu članovima svoje velike obitelji. Poznata talijanska kuća Fendi lansira svoju prvu kolekciju parfema u ljeto 2024. godine, uoči svoje 100. obljetnice koja se približava. Ova posebna kolekcija sadrži jedinstvene parfeme koji obuhvaćaju priče žena koje su oblikovale talijansku modnu industriju i Maison, odražavajući naslijeđe koje se prenosi generacijama. Mirisi su inspirirani različitim članovima obitelji Fendi i Kimom Jonesom, umjetničkim direktorom modne kuće.
Ovaj veliki projekt i prva Fendi kolekcija parfema razvijena je unutar kuće uz podršku odjela za mirise LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Glavni parfumeri Quentin Bisch, Fanny Bal i Anne Flipo osmislili su sedam mirisa koristeći visoko koncentrirane sastojke, među kojima se ističu esencija cvijeta naranče iz Tunisa, bergamot iz talijanske regije Kalabrija, pačuli iz Indonezije, iris iz Francuske i vanilija s Madagaskara.
Kolekcija sadrži sedam vrhunskih mirisa inspiriranih užom obitelji Fendi, a svaki od njih kombinira bogate i evokativne sastojke koje savršeno prikazuju njihove osobnosti ali i kojima bude stare i drage uspomene.
Casa Grande je inspirirana i posvećena osnivačici Fendija - Adele Casagrande, koja je 1925. godine započela posao otvaranjem radionice za krzno i kožnu galanteriju u Rimu sa svojim suprugom Edoardom Fendijem. Note koje prevladavaju u parfemu su trešnja, amber, koža, smola, vanilija, tonka grah.
Dolce Bacio, svojim mirisom želi prenijeti uspomenu na majčin poljubac, koju u ovoj priči predstavlja Anna Fendi, kćer Adele Casagrande i jedna od legendarnih sestara Fendi. Anna Fendi je majka Silvije Venturini Fendi, koja je treća generacija obitelji Fendi i kreatorica ikoničnih torbi Baguette i Peekaboo
Silvija je bila inspiracija za miris Perche No. Njena mantra, "Perche no?" - "Zašto ne?", odražava beskrajne mogućnosti unutar Fendija. Ovim mirisom htjela nas je sve odvesti u vrt imanja u malom mjestu kraj Rima, gdje se obitelj tradicionalno okupljala vikendom. Njene omiljene ljetne uspomene su nastale upravo tamo, pamti kako bijele plahte koje se suše u tom vrtu, i vijore na vjetru. Note koje prevladavaju u ovom ljetnu parfemu su ružičasti papar, bor, sandalovina.
Prima Terra je inspirirana uspomenama iz djetinjstva britanskog dizajnera Kima Jonesa, umjetničkog direktora Haute Couture i ženske odjeće. Ovaj miris odaje počast Južnoj i Istočnoj Africi, oponašajući njene karakteristične mirise i krajolike, sastojcima poput mandarine, ružmarina i mahovine.
Četvrtu generaciju Fendija, predstavljaju Delfina Delettrez Fendi i njena sestra Leonetta Luciano Fendi, koje su ostavile svoj trag u parfemima Sempre Mio i Ciao Amore. Ovi mirisi inspirirani su omiljenim lokacijama sestara. Sempre Mio evocira suštinu doline Ourika pokraj Marrakecha, dok Ciao Amore zaziva šarmantni talijanski otočić Ponzo, gdje obitelj ljetuje. Glavne note u parfemu Sempre Mio su cvijet naranče i cedrovina, dok su u Ciao Amore list smokve, cvijet naranče i tonka grah.
La Baguette je posvećena ikoničnoj Fendi torbi, ali i mladim blizancima Delfine Delettrez - Taziju i Dardu, humoristično referirajući na njihovu omiljenu užinu – krišku kruha s maslacem i šećerom, pa su mirisi koji prevladavaju u ovom parfemu upravo vanilija, koža i iris.
Kolekcija parfema Fendi bit će predstavljena u Fendi trgovini u Cannesu 4. lipnja 2024., a zatim u butiku u Parizu na Rue Saint-Honoré u, 10. lipnja. Službeno lansiranje i dostupnost parfema u svim trgovinama širom svijeta i online započet će 20. lipnja. Osim bočica od 100 ml, bit će dostupan i set koji sadrži svih sedam mirisa u minijaturnim veličinama od 10 ml po cijeni od 300 eura.