Fenomen suvremene modne industrije je konstantna smjena kreativnih direktora, nedavno i doslovno prozvana ‘’igrom glazbenih stolica’’. Dok smo, nažalost, navikli na vijesti o odlascima dizajnera koji jednostavno više nemaju što dati brendu za koji su radili ili su smaknuti zbog izrazito loših financijskih rezultata njihovih kolekcija, izgleda da nas modna industrija i dalje može šokirati vijestima o odlasku dizajnera koji su svoj posao obavljali natprosječno.
Marni, brend koji je gotovo jedno desetljeće kreativno vodio Francesco Risso, upravo je ostao bez kreativnog direktora. Prva je to od niza vijesti kreativnih izmjena koju bismo mogli nazvati šokantnom, jer Marni je pod Rissom posto pravi kulturni trenutak koji bi svakog Tjedna mode u Milanu postao glavna atrakcija - kako za svijet mode, tako i za svijet slavnih. Erykah Badu, Ghali, Aya Nakamura, Usher, Hunter Schafer, Charli xcx i mnogi drugi veliki su obožavatelji Rissovog rada, posebice u posljednjih nekoliko godina kada je sve više eksperimentirao sa teksturama i bojama.
Francesco Risso je u Marni, brend koji se oduvijek dičio koloritom i eksperimentalnom avangardom, uveo dašak intelektualnog dizajna koji je prenio iz Prade. Risso je u ateljeu Miuccie Prade proveo gotovo 8 godina, što je definitivno pomoglo Marniju kao brendu da svoju kaotičnu estetiku koju je postavila osnivačica Consuelo Castiglioni svede na vrlo uspješne i komercijalne komade.
Njegov odlazak zaokružuje obnovu kreativnog vodstva unutar OTB grupe, gdje je Simone Bellotti došao u Jil Sander, Glenn Martens zamijenio Johna Galliana u Maison Margieli, a prema glasinama, uskoro bi i Diesel mogao dobiti novog kreativnog direktora.
Iako je tužno vidjeti odlazak tako talentiranog i slobodoumnog kreativca poput Rissoa, ova vijest potvrđuje da bi nadolazeće dvije sezone, ispunjene debitantskim kolekcijama i novim imenovanjima, mogle donijeti definitivni zaokret u modi koji industrija toliko priželjkuje.