Manekenka, pjevačica, spisateljica, jedno od omiljenih lica sa malih ekrana, a danas i poduzetnica u ogromnoj beauty industriji koja u Hrvatskoj tek hvata svoj zamah - Anđa Marić je žena koju niša ne može zaustaviti. Iako joj je dijagnoza multiple skleroze u potpunosti preokrenula život, Anđa Marić je u toj borbi otkrila tajnu prirodnih i ljekovitih biljaka, posebice konoplje.
Kako navodi, prijatelji su ju zbog toga počeli nazivati (G)Anđa Marić, a od toga je potekla i ideja za naziv njenog beauty brenda - Ganđa - koji na hrvatsko tržište donosi regenerativnu moć te čudesne biljke u obliku preparativne kozmetike. S Anđom smo razgovarali o njenom putu prema stvaranju ovog brenda, što ga čini posebnim, te koliko je važna ravnoteža u svemu.
Što vas je inspiriralo da nakon karijere u glazbi, manekenstvu i pisanju zakoračite u svijet kozmetike i pokrenete vlastiti brend?
To je trend koji već godinama primjećujem kod pjevačica i glumica – prirodno je da ljudi koji prate i vole tvoj rad žele isprobati i druge stvari koje voliš i koristiš. Godinama sam promatrala te žene i mislila si: "Kad ja budem velika, i ja ću imati svoj brend." Tako je krenula ideja za GANĐU – spoj moje strasti i prilike da podijelim nešto svoje s publikom.
Kako ste odlučili da konoplja postane ključni sastojak vaših proizvoda i koje prednosti ona donosi u njezi kože?
U kulturu konoplje zaljubila sam se dok sam živjela u Ljubljani – oduševila me svojim dobrobitima za zdravlje. Kad sam strancima objašnjavala kako se zovem ili kako se pravilno izgovara moje ime, uvijek sam govorila da je to kao "Ganđa" – i tako je nastao naziv brenda! CBD u kremi djeluje kao mali spa tretman za kožu – prirodno, lagano i s dozom super moći:
Umirivanje upala: Pomaže smanjiti iritacije i crvenilo, baš kao kad ti treba pauza od stresa.
Antioksidativno djelovanje: Djeluje kao zaštitni štit protiv slobodnih radikala koji ubrzavaju starenje.
Dubinska hidratacija: Održava kožu mekom i elastičnom, kao da joj daješ mini wellness dan.
Regulacija sebuma: Uravnotežuje masnoću, što je super za one koji se bore s aknama.
Ukratko, CBD u kremi pruža koži ono najbolje iz prirode!
Koje su najveće prepreke s kojima ste se suočili prilikom pokretanja beauty brenda u Hrvatskoj?
Iskreno, nisam se suočila s preprekama. Ne razmišljam o tome, jer znam da imam izuzetan proizvod iza kojeg stojim s punim imenom i prezimenom. Jedva čekam da mi dopustite da zavolim vašu kožu s GANĐA proizvodima!
Na koji način educirate svoje kupce o prednostima korištenja konoplje u kozmetičkim proizvodima?
Svoje pratitelje i potencijalne kupce informiram putem objava na društvenim mrežama i videa. U njima govorim i pokazujem kako se kreme koriste, koje dobrobiti donose i zašto ih ja volim - to je moj način da približim GANĐU svima.
Kako balansirate između kreativnog procesa razvoja proizvoda i poslovnih aspekata? Koje su vaše strategije za izgradnju prepoznatljivosti brenda na hrvatskom tržištu?
Imam odlične partnere u biznisu. Nisam ja od jučer! Naučila sam da je ravnoteža zlata vrijedna. Kreativnost prepustim svojoj strasti, a za poslovne stvari oslanjam se na tim ljudi koji me podržava. Za prepoznatljivost brenda koristim svoju energiju i iskrenost – GANĐA je produžetak mene, i to se vidi.
Što biste istaknuli kao svoj najveći adut?
Moj najveći adut je vrhunska kvaliteta mojih proizvoda – zbog toga ih mogu reklamirati na koji god način želim. Uz to, tu je i moja "nevidljiva imovina" – stvari koje nemaju fizički oblik, ali imaju vrijednost: brend, znanje, reputacija... Sve ono što ti puni džep, a ne stane na policu.
Kako osiguravate kvalitetu i sigurnost svojih proizvoda, posebno s obzirom na korištenje konoplje kao aktivnog sastojka?
Surađujem s tvrtkom PharmaHemp, koja je u poslu s konopljom od 1965. Njihov laboratorij radi analitiku svih proizvoda od konoplje na ovim prostorima jer imaju vrhunsku tehnologiju. CBD je supstanca koja se ne kvari niti može naškoditi – to je sveta biljka koju su bogovi dali čovječanstvu.
Kako vaša osobna iskustva i izazovi utječu na filozofiju i misiju vašeg brenda?
Moja osobna iskustva i izazovi jesu filozofija i misija mog brenda – tako je GANĐA i nastala.
Koji bi savjet dali mladim poduzetnicima koji žele pokrenuti vlastiti beauty brend?
Ne osjećam se dovoljno kompetentnom da dajem savjete jer sam svoj brend tek pokrenula. Ali ako bih morala nešto reći, rekla bih: budite iskreni prema sebi i svojoj viziji - to se uvijek isplati.