//

Gotovo godinu dana nakon predstavljanja brenda American Riviera Orchard, Meghan Markle najavila je veliku promjenu. Njezin lifestyle brend sada nosi ime As Ever, a vojvotkinja od Sussexa objašnjava kako novi naziv otvara prostor za širi asortiman proizvoda koji odražavaju njezin svakodnevni život.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Meghan, Duchess of Sussex (@meghan)

"Oduvijek volim dijeliti stvari koje koristim u svom domu – hranu, vrtlarstvo, uređenje i sve ono što donosi radost u svakodnevici. Sad to napokon mogu podijeliti s vama na način na koji nisam mogla posljednjih nekoliko godina," izjavila je Meghan putem Instagrama.

Promjena imena dolazi u trenutku kada se vojvotkinja sprema za novi projekt – Netflixovu seriju With Love, Meghan, koja premijerno kreće s emitiranjem za dva tjedna. Zanimljivo je da je Netflix sada službeni partner brenda As Ever, što znači da će proizvodi poput domaćih pekmeza i ostalih lifestyle artikala biti dostupni i u Netflix House trgovinama. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Meghan, Duchess of Sussex (@meghan)

As Ever nastavlja duh Meghanina bloga The Tig iz 2014. godine, koji je bio posvećen temama poput putovanja, hrane, vina i svjesnog življenja. Iako je blog ugašen nakon zaruka s princom Harryjem, Meghan će sada napokon ponovno oživjeti svoju strast za lifestyle sadržajem kroz novi brend. Očekivanja su visoka, a s obzirom na interes koji je već izazvala, čini se da je pred bivšom vojvotkinjom još jedno uspješno poglavlje u svijetu poduzetništva.

 

Lifestyle