launchmetrics //

Kravata je dugo bila simbol muške elegancije, no posljednjih sezona svjedočimo njenom trijumfalnom povratku na žensku modnu scenu. Ovaj klasični dodatak sada je postao poligon za eksperimentiranje s teksturama, materijalima i umjetničkim izražajem, što su najbolje pokazale neke od najpoznatijih modnih kuća kao što je Schiaparelli koji je na reviji jesen/zima 2024. predstavio nekonvencionalne krave u obliku pletenice napravljenih od dlake. Ova interpretacija izazvala je brojne reakcije i dokazala da je kravata itekako statement komad koji nosi poruku o kreativnosti i inovativnosti.

launchmetrics //
launchmetrics //

Kravata s twistom 

S druge strane, Bottega Veneta je predstavila kravate od mekane kože, koje su svojim minimalističkim dizajnom i vrhunskom izradom odavale dojam sofisticirane suzdržanosti. Kožne kravate postale su idealan izbor za one koji traže suptilni, ali efektni dodatak koji podiže jednostavne siluete na novu razinu.

launchmetrics //
launchmetrics //
launchmetrics //

Loewe je unio dozu igre i teatralnosti svojim pernatim kravatama, a jednu takvu smo imali priliku vidjeti i na nedavnim dodjelama Zlatnih globusa. Zvijezda serije The Bear, Ayo Edebiri zablistala je u elegantnom i odvažnom odijelu kojim je odala počast legendarnom trenutku Julie Roberts na dodjeli Zlatnih globusa 1990. godine. Međutim, Edebiri je svojom verzijom unijela suvremeni štih s pomoću upečatljivog zlatnog metalnog pera koji je služio kao zamjena za kravatu. Ovaj smjeli detalj donio je dozu igre u strogi kroj odijela.

Profimedia //

Ayo Edebiri

launchmetrics //

Ovaj povratak kravate u žensku modu ne odnosi se samo na njenu fizičku prisutnost, već i na redefiniciju njene simbolike. Odjevni predmet koji je nekoć bio znak strogog poslovnog dress codea sada postaje sredstvo osobnog izražavanja, simbol igre s rodnim kodovima i promicanja ideje. Bilo da je riječ o dlaci, koži ili perju, svaka interpretacija donosi slojevitu priču o materijalu, izradi i dizajnerskoj viziji. Tako kravata u 2025. godini ima jedno jasno pravilo – što posebnija i neobičnija, to bolja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek)

launchmetrics //
launchmetrics //
Moda