Omiljeni sportski i lifestyle brend - adidas ovog prosinca u zagrebačkoj trgovini predstavlja dva inovativna projekta koji spajaju umjetnost, kreativnost i jedinstveno iskustvo kupovine. Nakon Print Shopa u Splitu, i adidas store u Ilici od sada ima vlastiti Print Shop, drugi takav u Hrvatskoj, koji ljubiteljima mode i sporta pruža priliku da izraze svoju kreativnost na svojim novim adidas komadima i personaliziraju ih vizualima renominiranih lokalnih umjetnika.
Zagrebačka verzija ovog koncepta donosi novitete prilagođene Zagrebu i njegovoj bogatoj kulturi, povijesti i tradiciji. Kupci tako mogu birati između dizajna čak tri umjetnika: Krešimira Certića (poznatijeg kao Misch) čije ilustracije uključuju motive poput Dolca, Medvednice i Šestinskog kišobrana; Marine Mesar (OKO) koja je pripremila dizajn inspiriran labudom i licitarskim srcem te splitskog umjetnika Gorana Radoševića čiji su blagdanski vizuali s motivom fritula dostupni u oba Print Shopa – u Splitu i Zagrebu.
“Kroz vizuale smo htjeli oživjeti jedinstven duh naše lokalne zajednice i prenijeti ga na odjevne komade koji postaju mnogo više od odjevnih komada ili modnih dodataka – postaju priča. Svaki dizajn osmišljen je s ciljem da slavi našu kulturu, tradiciju i ljude, dok istovremeno osigurava personalizaciju, što odjevne komade čini izrazom individualnosti. Ova suradnja spaja umjetnost i modu, pružajući priliku da svakodnevna garderoba postane platno za identitet i ponos zajednice”, izjavili su umjetnici.
Prvi koji su imali priliku isprobati novi Print Shop i dobiti umjetničke kutije bili su poznati influenceri i kreativci Niko Čuturić (@ko.je.niko), Anđela Kulaš (@andelica7) i Luna Valas (@lunavalas). Ovakvi koncepti ne samo da pružaju novu dimenziju iskustvu kupovine, već naglašavaju i adidasovu predanost inovacijama koje omogućuju kupcima da pokažu svoju individualnost.
Osim Print Shopa, adidas store u Ilici ovih blagdana ima i novo prigodno ruho. Naime, interijer trgovine u centru Zagreba ovog prosinca je ukrašen inspirativnim motivacijskim porukama popularnog Instagram autora Sandra Slavnića, poznatijeg pod brendom @sandrotellingstories.
“Inspiracija je ključ svakog kreativnog izraza, a moje motivacijske poruke osmišljene su s namjerom da dodatno osvijestimo ljepotu življenja i male stvari na kojima moramo biti zahvalni. Cilj je bio u interijeru stvoriti prostor koji nadahnjuje, dok poklon kutije tijekom blagdana donose dodatni dašak topline i pozitive. Cilj mi je da svaka poruka prenese emociju i ostavi trajan dojam, bilo kao dio shopping iskustva ili blagdanskog darivanja. Hvala adidasu na ukazanom povjerenju i uspješnoj suradnji“, izjavio je Sandro Slavnić.
Poruke poput „Ne mozgaj, srcuj“, „Ne treba tebi motivacija, tebi trebaju nove patike“ i „Ne hodaj po zemlji kada možeš letjeti“ pronašle su svoje mjesto na zidovima trgovine, a osim atraktivnog interijera, adidas je uz svaku kupnju za sve kupce pripremio i kutije ukrašene Sandrovim porukama što predstavlja genijalno i jedinstveno pakiranje za poklone ovih blagdana.