Stilska Jednadžba
john pavlish //

Stilska Jednadžba

Upravo jedno takvo druženje održalo se ove subote u centru Zagreba na edukacijskoj radionici odijevanja za žene - Stilska Jednadžba, koju organizira modna stilistica Ivana Pavić. Kao i na dosadašnjim edukativnim i interaktivnim Ivaninim radionicama, sudionice su stekle znanja i dobile ideje kako pristupiti svakodnevnom odijevanju i dobiti maksimalne rezultate promišljenim modnim izborima. Ovog puta, pridružile su joj se kolegice stilistice Ana Nikačević i Iva Gradišer koje su dodatno oplemenile sadržaj radionice.

“Svaku svoju novu radionicu želim dignuti na još viši nivo te polaznicama iste pružiti iskustvo koje je vrijedno i neponovljivo. Općenito sam mišljenja da suradnja i izmjena znanja među profesionalcima u bilo kojoj branši treba postojati pa sam presretna što su me Ana i Iva podržale u tome. Oplemenile su radionicu svojim znanjem, iskustvom te zanimljivim primjerima koji su pozdravljeni gromoglasnim pljeskom sudionica radionice. Čak smo u jednom trenu spontano zajedničkim snagama stilizirale kombinacije od odjevnih komada i modnih dodataka koje sam izabrala za radionicu što je bilo posebno simpatično” – ističe Ivana.

Na radionici je predstavljena idealna kapsulna kolekcija za proljeće/ljeto koja se sastoji od svega 12 bezvremenskih i kvalitetnih odjevnih komada, a stilistica ju je odabrala iz bogate ponude premium brendova vodećeg europskog web shopa Answear. Odjevne komade stilistica je sparila s pomno biranom obućom i torbama koji su također dostupni na Answear-u te je pokazala koliko su modni detalji važni u građenju i određivanju stilskog smjera cjelokupne modne kombinacije. “Uvijek ističem kako nam kvaliteta i dobar kroj trebaju biti prioritet pri izboru i kupnji odjevnih komada, a na mojoj radionici će svi otići sa znanjem o tome koji krojevi i komadi su najbolji za njih sukladno tjelesnoj građi te jasnim idejama na koje ih sve načine mogu kombinirati” – govori nam Ivana.

Na pokaznoj prezentaciji modela naočala iz bogate ponude optike Optotim, sudionice radionice otkrile su i koji tip sunčanih naočala najbolje pristaje njihovom obliku lica, kako bi čim više uživale u predstojećim sunčanim danima. Predstavljeni su najnoviji modeli svjetskih brendova kao što su Gucci, Bottega Veneta, Dita, Prada, Saint Laurent, Chimi te mnogi drugi.

Posebno zanimanje sudionica izazvala je mini radionica kreativnog vezanja marama u suradnji s poznatim brendom Freywille koji je uz luksuzan nakit, sinonim za divno oslikane marame. Naučile su nekoliko novih načina vezanja marama kako bi njihove odjevne kombinacije bile još potpunije te na taj način dodatno naglasile svoj stil i osobnost.

Budući da je i parfem dio nečijeg stilskog potpisa, na radionici su predstavljeni Jo Malone mirisi. Londonski brend poznat je po specifičnim mirisima koji se međusobno lako miješaju, kombiniraju i nadopunjuju pa su tako dame uživale u unikatnim mirisnim spojevima i odabrale svoje favorite.

Moda