U ovom predbožićnom periodu u kojem većina brendova stavlja fokus na brzu modu, Miu Miu odlučuje napraviti zaokret i vraća se održivosti. Njihova nova Upcycled Holiday 2024. kolekcija starim odjevnim komadima daje novi život i pokazuje da recikliranje nije samo praktično već i glamurozno. S obzirom na to da su blagdani idealno vrijeme za introspekciju i donošenje odluka za budućnost, a održivost bi svakako trebala biti jedna od njih, Miuccia Prada je ponovno uspjela prenijeti suštinu i dati nam kampanju s jasnom porukom.
Nova definicija održivosti
Tekstilna industrija odavno je prepoznata kao jedan od najvećih zagađivača na svijetu, potrošači sve više traže autentičnost i odgovornost, pa se okreću vintage trgovinama i second-hand komadima, što je natjeralo čak i luksuzne modne kuće da prilagode svoje pristupe. Miu Miu je, međutim, otišao korak dalje. Kolekcija Upcycled Holiday 2024 nastala je korištenjem već nošenih odjevnih komada koji su dobili novi sjaj zahvaljujući kreativnom redizajnu. Torbe, rukavice i jakne izrađene su od stare kože, dok su od starih džempera i pletiva nastali unikatni dodaci.
Lice božićne kampanje je Emma Corrin, a iako je fokus na recikliranim predmetima, fotografije itekako uspijevaju prenijeti coy, party atmosferu koja karakterizira najzabavnije razdoblje koje dolazi. Od svih predmeta, nama je za oko zapela kultna Wander torba presvučena u zimsko izdanje i spektakularna kožna jakna ukrašena šljokicama.
Kolekcija Upcycled Holiday 2024 ne pokušava "zavarati" kupce pričom o održivosti, već doista utjelovljuje ideju odgovorne i promišljene mode. S ovom božićnom kolekcijom, Miuccia Prada redefinira što znači biti luksuzan u 2024. godini i ostavlja snažnu poruku: moda ima moć mijenjati svijet - ako to zaista želi.