Jedno je najtraženiji model cipela, a drugo trenutno najpopularnije natikače na svijetu. Njihov spoj zapravo zvuči potpuno smisleno?
Birkenstock, but make it fashion - misli Chlöe Sevigny dok je užurbano hodala Manhattanom - s mobitelom u jednoj, a Starbucks šalicom u drugoj ruci, noseći kaput vinilnog sjaja na "gole noge", čarape i Birkenstock natikače koje od ostalih uobičajenih Birkenstock modela izdvaja tek jedan remen. S tim dodatkom, ove natikače postaju Mary Jane - ove sezone jedan od najpoželjnijh modela obuće. Nose se one u stilu balerinki, one na nisku ili visoku petu, lakirane ili s uzorkom - a svaka navedena varijanta u sebi nosi dozu onog djevojačkog i slatkog pa nas pogled na njih asocira na djetinjstvo i kombinacije s haljinicama koje su osmišljavale mame.
Ove u izvedbi Birkenstocka, brenda ne toliko estetski primamljivih, ali ekstremno udobnih natikača - što ih je u posljednih nekoliko godina (uz mega suradnje s velikim imenima mode) lansiralo na sam vrh vrućih modnih komada, ipak nemaju taj dječački šarm u sebi. No, imaju nešto drugo što na sceni posljednih godina jako dobro ide: možda im nedostaje estetski i nostalgični element, ali su potpuno praktične, udobne i uz to obilježene aktualnim modnim trendom, pa su gotovo kao neki buntovni komad koji se suprostavlja svim onim viralnim 'it' i 'must have' komadima kojima smo okruženi.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!