Kim Kardashian je nedavno predstavila novu liniju svog brenda Skims koju je ovoga puta namijenila muškarcima.
Skims je na ljeto postigao zapanjujuću vrijednost od 4 milijarde dolara prodajom svojeg rastezljivog i udobnog donjeg rublja, a potaknut brzim rastom, od ovog tjedna brend proširuje svoju ponudu s nizom muških osnovnih komada.
Linija uključuje bokserice, gaćice, majice, potkošulje i tajice koje u reklamnoj kampanji predstavljaju slavni sportaši Neymar, Shai Gilgeous-Alexander i Nick Bosa. Kolekcija, izrađena od kombinacije pamuka, rastezljivih i kompresijskih tkanina izlazi 26. listopada, s cijenama koje se kreću od 16 do 54 dolara.
Otkako je osnovan 2019. godine, Skims je postigao veliku popularnost na društvenim mrežama, a bez obzira na to što se iza brenda krije poznato lice, mnogi tvrde da je kvaliteta proizvoda uistinu impresivna i vrijedna hypea. Brend je ove godine najavio i otvorenje svojih prvih fizičkih trgovina u New Yorku i Los Angelesu, a nagađa se kako bi nakon toga mogao otvoriti fizičku trgovinu i u nekom od europskih gradova.
Čini se kako je pokretanje muške linije uistinu dobar marketinški potez, budući da je od nedavno industrija muškog donjeg rublja porasla na 5,7 milijardi dolara godišnje. Ovim revolucionarnim ulaskom u mušku odjeću, Kim Kardashian i Skims su spremni izazvati valove u industriji gdje udobnost i stil ne poznaju rodne granice.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!