adidas originals
//

adidas originals

Superstar nastale su za košarku, a zatim su ih prisvojili pioniri streetwear kulture. Svaka nova generacija ponovno ih je prigrlila. Superstar su originalne ikone koje su prošle put od sporta do kulture. Nakon što je početkom godine pokrenuo kampanju "The Original", brend s tri crte sada predstavlja novu fazu svoje globalne platforme – fokus na neosporni i svjetski utjecaja Superstara.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE Croatia (@ellecroatia)

Kampanja “Superstar, The Original” naglašava naslijeđe tenisica koje su nadmašile kulturne granice. U snažnom crno-bijelom kontrastu, kampanja prikazuje originalnu boju tenisica i njihovu prepoznatljivu jednostavnost, dok zvijezde i modne ikone zrače magnetizmom koji dolazi s autentičnošću Original ikona.

adidas originals
//

adidas originals

Vizionarski fotograf i redatelj Thibaut Grevet potpisuje ovu genijalnu kampanju. Njegov sanjivi vizualni stil promijenio je modne i glazbene medije. Ova kampanja okuplja iznimne kulturne predvodnike – osobe koje svojim radom i osobnošću pokazuju što znači biti Original ikona.

adidas originals
//

adidas originals

Legendarni glumac Samuel L. Jackson je u ulozi naratora, koristi svoj prepoznatljivi glas i vodi publiku kroz priču koja povezuje generacije kulturnih inovatora. Kampanja okuplja više generacija autentičnih glasova: višestruko nagrađivanu producenticu i autoricu Missy Elliott, legendu skateboardinga Marka Gonzalesa, NBA zvijezdu Anthonyja Edwardsa, repericu iz Memphisa GloRillu, američkog glazbenika Teeza Touchdowna, svjetsku glazbenu ikonu JENNIE i odvažnu manekenku i glumicu Gabbriette.

adidas originals
//

adidas originals

Superstar nikada nisu bile samo tenisice – one simboliziraju originalnost i potiču kulturne promjene“, rekla je Annie Barrett, potpredsjednica marketinga za adidas Originals. „Od uličnih kutova do svjetskih pozornica, nose ih oni koji ne traže dopuštenje da vode. Ova kampanja ne gleda unatrag – usmjerava pozornost na novu Originals generaciju koji bez isprike grade budućnost.“

adidas originals
//

adidas originals

Kampanja se odvija u dva poglavlja. Prvo, “Pyramids”, snažan teaser u kojem Samuel L. Jackson razmišlja o trajnim spomenicima ljudskog postignuća – i uspoređuje ih s dugotrajnim kulturnim utjecajem Superstar tenisica. Drugo poglavlje, “Clocks”, okuplja svih sedam kulturnih ikona u jednom snažnom filmu.

adidas originals
//

adidas originals

U središtu svega nalaze se Superstar – vraćaju se u dvije klasične boje zajedno s legendarnom Firebird trenirkom. Superstar tenisice, s dodatnom podstavom na jeziku, obilježile su razdoblje snažnog kreativnog izražavanja krajem 90-ih. Tada su ih birali umjetnici, glazbenici i skejteri koji su pomicali granice kulture. Firebird trenirka upotpunjuje tu siluetu i od 1967. ostaje u fokusu kulture, te privlači modne vizionare i glazbene inovatore širom svijeta.

Dovoljne su samo jedne. Prije nego ih postane tisuću. Superstar stvaraju masu – ne slijede ju.

Moda