Kampanja za kolekciju jesen/zima 2025. snimljena je pod objektivima kultnog dvojca Mert & Marcus. U središtu kampanje su modeli koji su desetljećima stvarali DNK Versacea – Kate Moss, Claudia Schiffer, Kristen McMenamy, Amber Valletta i Natasha Poly. Uz njih, nova generacija Versace zvijezda poput Anok Yai i Mice Argañaraz koje utjelovljuje budućnost modne kuće.
Svaka fotografija je vizualna oda Versace ženi: snažnoj, neustrašivoj, samouvjerenoj. Kate Moss, koja se kao i Donatella može smatrati simbolom modne nepokolebljivosti i glamura, nosi Meduza haljine koje podsjećaju na pokrivače, metalizirane mini haljine i savršeno krojena odijela - dizajne koji su obilježili posljednju Donatellinu kolekciju.
Ljubav, prijateljstvo i kraj jedne ere
„Energija na snimanju bila je nevjerojatna. Sve se vrtjelo oko prijateljstva, odanosti i ljubavi“, poručila je Donatella u službenoj izjavi. „Ove fotografije slave dušu Versace žene. Njezinu snagu, duh, stav i srce.“
Odlazak Donatelle označava kraj jedne značajne ere. Nakon gotovo tri desetljeća na čelu brenda koji je osnovao njezin brat Gianni, Donatella predaje palicu Dariu Vitaleu. Promjena je došla uz značajnu akviziciju: Prada je kupila Versace za 1.25 milijardi eura ranije ove godine.
Donatella ostaje povezana s Versaceom u ulozi ambasadorice, ali ova kampanja je njezin službeni oproštaj kao dizajnerice. U poruci kojom zaokružuje svoje djelovanje, poručuje: „Ova kampanja je priča o Versaceu. Inspirira sadašnjost i najavljuje budućnost.“