Prošle godine u ovo vrijeme, Aimee Lou Wood je napunila 30 godina, preselila se u novi dom, a zatim se preselila na Tajland na sedam mjeseci kako bi snimila novu sezonu Bijelog lotosa. Bilo je to razdoblje "vrlo velikih promjena" za bivšu zvijezdu Seksualnog odgoja. Ali još se nešto promijenilo kako je ušla u novo desetljeće. "Svaka druga uloga koju sam nedavno glumila bila je mama", kaže glumica koja je odrasla u Manchesteru. "Uvijek sam dobivala audicije za tinejdžere i sljedeće minute je bilo kao, 'Ona je mlada mama'.''
“Dvadesete su teške. Toliki je pritisak da se iskusiš i dokažeš, i osjećam se kao da se svi u svojim tridesetima jednostavno ohlade od toga i kažu: “Ovo sam ja. Ovdje sam', kaže ona tijekom našeg susreta. "Postoji takva utrka prije 30. 'Jesam li sve napravila?'" Wood, koja također piše vlastitu TV seriju, već je napravila mnogo toga. U našem intervjuu govori o razlikama u godinama, svom američkom naglasku i jednoj stvari strašnijoj od golišavih scena.
Kako je izgledao proces audicije za The White Lotus? Čitala sam da si se okušala s američkim naglaskom i da ti nije išlo baš najbolje.
Znaš što - Tko god je to rekao, apsolutno je izvrnuo moje riječi.
Zaista?
Reći ću vam istinu. Rekli su: "Može li Aimee napraviti jednu s američkim naglaskom i jednu sa svojim?" Jer lik je izvorno Amerikanka, ali očito Mike [White] voli da su ljudi vrlo bliski svojim likovima. On voli glumiti ljude koji dijele neke od bitnih kvaliteta tog lika. Mogla sam imitirati američki naglasak i radila sam predstavu s američkim naglaskom punih osam mjeseci. Mike je samo želio da budem iz Manchestera. Jednostavno nije shvaćao zašto ona mora biti Amerikanka i zašto trebamo dodati taj dodatni sloj udaljenosti između mene i nje.
Pa je rekao: "Hajde da je napravimo iz Manchestera." A ja sam rekla: "Super." I uspjelo je. Ali bilo je tako smiješno jer su svi stalno govorili: "Znači, nisi mogla imitirati američki naglasak." I sad sam rekla: "Moram ispraviti ovo momci! Znam američki naglasak! kunem se!” Također ne izgledam baš Amerikanac. Uvijek mislim da me moji zubi odaju kao nekoga iz Engleske. Mislim da mi ne odgovara američki naglasak, ali mogu to.
Kad ste završili, objavili ste posvetu nastupu i Mikeu Whiteu. Rekli ste da je svaki lik koji napiše "glumčev san". Jeste li tako osjećali Chelsea i što vam se kod nje najviše sviđa?
Tako je intiman, jer Mike očito izražava sebe kroz te likove. Serija je tako oštra i samo zakucava te užasne ljudske fatalne mane poput ega i pohlepe. Tako je dobar u tome, ali zapravo je pravi optimist. U stvarnom životu, Mike je nevjerojatno pun nade, radostan, nestašan i zaigran, što možete osjetiti. Ali ne mislim da optimizam dolazi toliko do izražaja u seriji. Moglo bi biti pomalo cinično na sjajan način - to je ono što volimo kod toga. Osjećala sam se tako počašćeno igrati Chelsea, jer se činilo da je ona onaj dio Mikea koji je optimist, koji ima nadu i koji vodi srcem.
Mike je takav empat i osjeća tako duboko, pa je bila privilegija igrati tu njegovu stranu. Ona je san glumca, jer ona jednostavno osjeća. Mislim da bi joj trebalo malo više vremena da razmisli. Ona samo teži [biti] struja svijesti i jednostavno to radi. I prilično je impulzivna, ali ona je Ovan, pa je to neizbježno. Također volim njezine promjene, kao što je to kako može otići od stvarno povrijeđene i ranjene, ali čim joj Rick da malo nade, ona je opet potpuno ekstatična. Tako je zabavno glumiti nekoga tko jednostavno ima beskrajnu energiju.
Što mislite kako su Chelsea i Rick završili zajedno? Što su vidjeli jedno u drugome?
Izvorno je u scenariju bilo više informacija o njihovoj pozadini. A klasični Mike, on voli misterij, zar ne? Mislim da on ne želi nikada biti transparentan prema publici. Tako da on kaže: "Vi možete odlučiti kako se to dovraga dogodilo i tome dodati tu misteriju." Ali mislim da su se izvorno u scenariju upoznali dok su putovali. Zajedno su se zabavljali i ona je te noći odlučila da je to njezina srodna duša. Mislim da ga je samo vidjela i rekla: "Bip, bip, bip, bip, bip, pronašla ga", iz bilo kojeg razloga, i to je upravo postala njezina životna misija.
Također ste podijelili nekoliko scena s Lisom, u njezinoj prvoj glumačkoj ulozi. Kako je bilo raditi s njom?
Bilo je tako cool jer, ako budem iskrena, nisam shvaćala Lisinu razinu slave. Nisam shvaćala, jer je bila tako prizemna i tako opuštena. Rekla je meni i Waltonu: "Ako imate savjet... pucajte." Budući da je bila toliko ponizna, uvijek je pozivala ljude u svoju sobu na piće. Bila je tako društvena i tako kul da to nisam mogla usporediti s "ovo je globalna superzvijezda". A onda bih otišla u zračnu luku i letjeli bismo u drugi dio Tajlanda i posvuda bi bili posteri Lise. A ja sam rekla: "Ljudi, to je Lisa!" A ljudi bi rekli: "Da, Aimee. U osnovi je poput Beyoncé.”
A onda bih otišla u trgovački centar i posvuda bi bilo Lisa majica. Bilo je tako teško uskladiti je s njezinom slavom jer je toliko stvarna i utemeljena da su svi rekli: "Kako je ovakva s obzirom na to da je najveća zvijezda?" Ali onda je učinila tako nevjerojatno. Sjećam se prvog dana kada je bila tako nervozna. I apsolutno je uspjela.
Već imate iskustva s intimnim scenama, u Seksualnom odgoju, naravno. Ako scena ili projekt zahtijeva intimnost ili golotinju, da li to doista govori o liku i priči?
Definitivno. Sex Ed me naučio puno toga, a morala sam učiniti toliko stvari u prvoj sezoni da sam nakon toga rekla: “Točno. Sada ćemo biti pronicljiviji.” Budući da sam bila mlada i bila sam toliko pažljiva, ali mislim da sam bila samo kao, "Da, da, da, da, da, da, da, da, da!" A sada više mislim: “Trebamo li ovo? Postoji li način da se ova priča ispriča samo pogledom ili samo poljupcem?” Mislim da se uvijek radi o pitanju: Što scena govori? Jer ako to možemo reći, a da ne napravimo scenu golišavog seksa u punom formatu, pokušajmo to. Sada sam toga definitivno svjesnija.
Ono što je bilo zanimljivo u Bijelom lotosu je da se nisam stvarno plašila intimnih scena, jer tu je još netko s tobom i priča priču. Plašila sam se samo bikinija!
Izvor: ELLE US