TikTok je odavno prerastao aplikaciju na kojoj možemo vidjeti samo viralne plesove i kulinarske trikove. Danas gotovo da nema osobe koja na ovaj ili onaj način ne koristi TikTok, pa ga tako imaju čak i neki članovi kraljevskih obitelji. Najnovija koja se pridružila TikToku je Sarah Ferguson, vojvotkinja od Yorka, koja je svoj profil započela duboko osobnom porukom. Ferguson je u svom prvom videu iskreno progovorila o dijagnozi raka i procesu liječenja. Njezina odluka da podijeli ovaj intimni trenutak označava pomak u načinu na koji se kraljevska obitelj povezuje s mlađom publikom i naglašava sve veći utjecaj TikToka kao prostora za više od samog zabavnog sadržaja.
Kraljevska obitelj na TikToku
Sve donedavno, društvene mreže za britansku kraljevsku obitelj uključivale su postove na Instagramu, pažljivo pripremljene izjave i povremene video poruke na X-u (bivši Twitter). TikTok, sa svojom mlađom demografijom i neformalnim stilom, djeluje potpuno udaljeno od uobičajenog kraljevskog protokola. No, kako sve više članova kraljevske obitelji istražuje različite digitalne prostore, postaje jasno da TikTok nudi jedinstvenu priliku za interakciju s obožavateljima na način koji je pristupačan i neposredan.
Watch on TikTok
Mike Tindall, suprug Zare Tindall (unuke kraljice Elizabete II.), jedan je od rijetkih članova kraljevske obitelji s javnim profilom na TikToku. Njegovi su videozapisi lagani i osobni, a često prikazuje obiteljske trenutke sa Zarom i njihovom djecom. Princeza Eugenie iako nije osobno aktivna, povremeno se pojavljuje na TikTok videima svoje obitelji i prijatelja. Kroz takve snimke publika dobiva uvid u njezinu svakodnevicu, rad na ekološkim projektima i majčinstvo.
Watch on TikTok
Danski princ Nikolaj također koristi TikTok kako bi prikazao svoj život modela i studenta, pokazujući obožavateljima da kraljevski život može biti prilično sličan svakodnevici mladih. Kraljica Jordana Rania najčešće objavljuje videa koja se odnose na projekte humanitarnog karaktera i podršku za važne društvene inicijative.
Watch on TikTok
Neki stručnjaci smatraju da bi TikTok mogao mladim članovima kraljevske obitelji pružiti vrijedan alat za povezivanje s generacijom Z, koja monarhiju vidi kao sve udaljeniju i manje relevantnu. Kroz platformu koja je vizualna i interaktivna, članovi kraljevske obitelji mogli bi potaknuti osjećaj pristupačnosti koji nadilazi tradicionalne medijske formate.