Francuski brend Polène posljednjih je godina privukao pažnju ljubitelja minimalizma i kvalitete i brzo postao simbolom modernog luksuza. Kada kažemo moderan luksuz mislimo na novi poredak na modnom tržištu koji stavlja u fokus middle rang brendove čija je prodaja na Lystu porasla za 109% u posljednjih godinu dana. To su brendovi čija kvaliteta proizvoda može parirati većim brendovima, a cjenovno su prihvatljivi ili u slučaju Polène, još su uvijek cjenovno prihvatljivi.
Naime, u brend je nedavno investirao jedan od najmoćnijih luksuznih konglomerata na svijetu, LVMH koji je krajem kolovoza putem svog fonda L Catterton stekao manjinski udio u Polèneu. Bernard Arnault, izvršni direktor LVMH-a i jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, prepoznao je potencijal ovog mladog brenda čiju poziciju planira dodatna ojačati na tržištu. Nakon ovog poteza, brojni obožavatelji opravdano strahuju da bi ova promjena mogla dodatno utjecati na poskupljenje proizvoda. Iako nema službenih informacija o tome, kupci su odlučili iskoristiti trenutne cijene, pa nam tako već danima na TikToku iskaču videa ogromnih redova ispred Polène trgovine u Parizu. Pojedini navode kako su čekali i po tri sata da bi došli do željene torbe.
@itsrinalu It’s not a 100% match BUT the vibe is just the same 🤌🤌🤌 #carriedress #summerdresses #mangodresseshaul #mangofashion #mangofashionhaul #fashiontok #sexandthecity #sexandthecityfashion #carriebradshaw #carriebradshawvibes #carriebradshawinspired @Mango ♬ Sex and the City (Main Theme} - Chick Flick Soundtracks
Je li moguće poskupljenje opravdan korak?
Mi se pitamo je li moguće poskupljenje opravdan korak, s obzirom na to da je početkom 2023. Polène povećao cijene svojih najpoznatijih modela torbica Cymea, Numero Dixa i Numéro Neufa za 30 posto, a nedugo zatim još jednom za dodatnih 25 posto. Da stvar bude još gora, u ovom slučaju povećanje cijena nikako ne rezonira s boljom kvalitetom proizvoda, barem sudeći po svim lošim recenzijama na koje u posljednje vrijeme nailazimo na društvenim mrežama. Iako bi strateška podrška LVMH-a mogla pomoći Polèneu u izgradnji jačeg globalnog brenda i unapređenju distribucijskog lanca, pitanje je bi li brend mogao profitirati i po pitanju unaprjeđenja proizvoda. U slučaju da je odgovor potvrdan, minimalan rast cijena bi svakako bio opravdan, ali strahujemo kako bi se kvaliteta, zbog sve veće potražnje, samo dodatno srozala, a cijene kao i kod većine brendova pod LVMH grupacijom, narasla u nebesa.
@cmaligec @polene_paris 🇨🇵🤍 #poléne #polene #poleneparis #polenebag #poléneparis #polenenumerodix #paris #france #france🇫🇷 #fypsounds #fypage #fy #fyp #bags ♬ Die With A Smile - Lady Gaga & Bruno Mars
Stoga iz svega navedenog možemo zaključiti kako su vrtoglavi redovi ispred Polène trgovina opravdani, no bi li ih čekali, nismo baš sigurni.