Traperice s upečatljivim grafičkim printovima, izraženim ukrasima poput ilustrativnih vezova i izuzetno širokih krojeva, koje su tradicionalno češće kod ženskih modela, se sve više pojavljuju i u muškim kolekcijama. Izgleda da su muškarci u procesu prihvaćanja veće raznolikosti u trapericama. Acne Studios traperice s fotorealističnim trompe l’oeil printom, koje stvaraju iluziju prekomjerno ukrašenih traperica, su već mjesecima rasprodane.
Prema podacima StockX-a, dva najprodavanija para traperica na njihovoj platformi, što čini 27 posto svih transakcija u kategoriji, dolaze iz Levi's i Denim Tears suradnje. Radi se o Levi's 501 trapericama obrađenim na bezbroj načina, a među popularnijim su one prekrivene bijelim vijencima od pamuka, karakterističnim motivom za Denim Tears.
Nišni brendovi u ovom području postižu sve veću popularnost. Agencija za istraživanje tržišta Edited navodi da je brend s najprodavanijim proizvodima na menswear platformi Mr. Porter japanski brend Kapital, pri čemu 54 posto prodane ponude sadrži izveze, šarene detalje ili jacquard dodatke.
Na modnim pistama se ovaj stil pojavljuje u radu brendova kao što je Who Decides War, poznatog po vješto prepravljenim trapericama, ali i u suradnjama brendova poput Sacaija i Waltera Van Beirendoncka s divovima u proizvodnji traperica kao što su Levi’s i G-Star.
Ne očekuje se da će ovaj trend odjednom preplaviti masovno tržište, jer se trendovi u muškoj modi obično sporije šire, a mnogi muškarci i dalje biraju konzervativnije opcije. Ipak, trend polako dopire do publike, posebno među mlađim kupcima koji su spremni isprobati hrabrije stilove traperica.
Nadamo se kako će ovaj trend zaista zaživjeti i potrajati, jer zanimljivih modnih komada koji će difuzijom postati dostupni svima nikad dosta!