Loro Piana je službeno ušao u prestižnu kategoriju brendova koji su stari jedno stoljeće. Brend čiji kašmir i kvalitetne komade obožavaju apsolutno svi se tako pridružio Louisu Vuittonu, Loeweu, Berlutiju, Patou, Rimowi i Moynatu kao najstarijim brendovima u LVMH grupaciji, a slavlje se idealno poklopilo s ovogodišnjom blagdanskom sezonom.
Odlučili su se na potpuni redizajn Harrodsa, legendarnog britanskog shopping centra koji slovi za jedan od najluksuznijih na svijetu. Kultna fasada duž Brompton Roada i čak trideset šest izloga, zajedno s brojnim unutarnjim prostorima, ukrašeni su instalacijama koje prikazuju očaravajući svijet Loro Piana vlakana, tkanina i zanatske vještine.
Vizualno putovanje oživljava priču o svim aspektima brenda, od transporta mekane sirove vune do vještih ruku koje ju pretvaraju u tkaninu, sve do impozantnog, sedamnaest metara visokog božićnog drvca ukrašenog jedinstvenim komadićima tkanine.
Postav, obogaćen fantastičnim detaljima, poziva gledatelje u svijet snova gdje se sve čini predivnim, uz prizvuk elegancije dvadesetih i majstorstvo prošlih vremena. U ovoj proslavi koja spaja povijest i zanatsko umijeće, Loro Piana ide dalje od puke estetike i nudi doživljaje u koje su prolaznici pozvani uroniti. Posjetitelji mogu izbliza istražiti svijet brenda, s prostorima posvećenima maramama i prilagodljivim božićnim ukrasima koje posjetitelji mogu ručno izrađivati na organiziranim radionicama.
Mislilo se i na najmlađe, te se otvorio privremeni kutak za novorođenčad i stalni butik dječje odjeće. Uz proizvode za dom iz linije Interiors, Loro Piana u Harrodsu predstavlja i ručno izrađene plišane igračke i društvene igre, čime reinterpretira pojam luksuza u ambijent koji spaja tradiciju i suvremeno doba.